Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:15
Dus ik heb een GPS probleem met mijn Nexus 4, sinds dat ik hem heb was alles oké, volledige locatie altijd aan, en als ik maps of yahoo weer opende wisten beide apps altijd direct waar ik ben en ik geval van maps kon hij mij gewoon probleemloos bijhouden.

Deze week ging er iets mis, ik stond op station op de trein te wachten en er liep zo'n gast lang en duwde mij opzij (zomaar, ruimte zat, moest mij hebben) en liep door, mijn Nexus 4 viel uit mijn hand (heeft een hoesje) op de grond, niks mis mee dacht ik totdat ik merkte dat yahoo weer heel vaak verkeerde locatie aangaf, daarna merkte ik dat google maps vaak ook niet weet waar ik ben (geeft helemaal geen locatie) en als het al gebeurt dan moet ik de locatie ook paar keer aan en uit zetten voordat die weet waar ik ben.

Ik heb dus de telefoon gereset, opnieuw gestart en zelfs naar fabrieksinstellingen gezet, maar vrees dat de probleem dieper zit, het is wel zo dat als hij eindelijk mijn locatie weet dat alles prima gaat zolang ik die gebruik zoals in maps, na een tijdje weer hetzelfde verhaal.

Dus ik vroeg mij af, zou dit aan software of toch wel hardware liggen? Want ik heb de telefoon van belsimpel dus voordat ik vreselijk lang zonder telefoon zit wil ik het wel weten.

Trouwens, dit is de GPS fix (Galaxy Nexus ziet 8/8 satellieten)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oBCOL5jJt8uA0BIHFKJGpsHO/thumb.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SgebPmKE19EmoTlJCiI2CsSa/thumb.png

[ Voor 13% gewijzigd door Mizgala28 op 08-02-2014 16:35 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Als het daadwerkelijk door de val komt, lijkt het me een hardware probleem.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:15
dutchgio schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 16:40:
Als het daadwerkelijk door de val komt, lijkt het me een hardware probleem.
Daar was ik al bang voor, al blijft het raar dat nadat ik locatie aan en uit zet paar keer dat alles normaale werkt zolang ik constant Gps gebruik.

Ik denk dat ik dus maandag effe met belsimpel moet bellen, pff.