Toon posts:

iPhone 4 verschil koptelefoon aansluiting UK en US?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik had even een vraag, ik hoor geruchten dat de iphone 4 uit Europa anders is dan uit de UK of USA.

Dan heb ik het alleen over je koptelefoon uitgang waar je je koptelefoon in stopt.

Ik heb een Redeye mini remote aangeschaft uit de UK ( dit is een mini afstandsbediening voor je iphone, ipad, en ipod ) en hij is geschikt voor iphone 4 echter herkend mijn iphone 4 de redeye niet.

Nu het ik het geprobeerd op een van een vrienden uit de UK en daar werkt de redeye prima omdat blijkbaar zijn koptelefoon uitgang meer power kan geven dan de Europa iphone 4.

Nu is mijn vraag heeft er iemand hier specificaties over de uitgangen en de power uitgaven van de iphone uit de UK en die van de Europe modellen ??? want het lijkt mij van de zotte dat je een iphone koopt en toch anders is dan de zelfde type maar dan uit de UK of the USA

Laat het maar even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-09 15:05
Nee, er zijn geen verschillen tussen UK en EU modellen, wel tussen US en EU.

De enige echte verschil tussen Eu en Uk model is dat je een ander stekkerblok meekrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en wat zijn de output verschillen dan met de iphone 4 uit US en de EU dan ( met name de headjack ( koptelefoon uitgang )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-09 14:48
Astu ;). Bovenste link, dan terug klikken naar iPhone 4. Zoals je ziet, er zijn twee modellen, een globaal GSM model (A1332) (dus ook Europa en NL) en een Amerikaans CMDA model (A1349).

Als het goed is zijn er geen output verschillen voor de headphone jack, probeer verder eens contact op te nemen met de Apple Support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Top bedankt voor de informatie, ik zal appel eens benaderen er zit vast ergens een wormpje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-09 14:42
De headphone jack kabels zijn verschillend voor de iPhone 4 GMS en CDMA. Wellicht dat het dus toch mogelijk is dat het op het ene model wel werkt en op het andere niet. Al lijkt me dit best vreemd..
Pagina: 1