Door een kennis gevraagd een nieuw systeem voor hun aan te schaffen. Liefst zo goedkoop mogelijk met goede kwaliteit en een stille mooie kast.
Het systeem wordt gebruikt voor een beetje Office werk, internetten en e-mail. Af en toe zal een van de kids er een licht spelletje op willen spelen, waarbij ik schat dat de Sims het zwaarst zal zijn.
Ben uitgekomen op dit systeem. Waarbij het mooi is dat alle onderdelen te bestellen (en op voorraad) zijn bij Megekko (totaalprijs 435 euro inclusief bezorgen).
Vanwege het feit dat de computer dag en nacht aanstaat heb ik gekozen voor een 80 Gold voeding van Seasonic. Bij hun vorige PC is het moederbord doorgebrand en dat wil ik dus voorkomen.
Ik had eerst een setup met aparte SSD en HDD in gedachte, maar aangezien ik van ze weet dat ze bij hun vorige PC altijd zaten te kloten met het overzetten van bestanden van de C naar de D schijf heb ik gekozen voor een SSHD die SSD prestaties combineert met opslag-capaciteit van een HDD.
Iemand nog op-/aanmerkingen?
Het systeem wordt gebruikt voor een beetje Office werk, internetten en e-mail. Af en toe zal een van de kids er een licht spelletje op willen spelen, waarbij ik schat dat de Sims het zwaarst zal zijn.
Ben uitgekomen op dit systeem. Waarbij het mooi is dat alle onderdelen te bestellen (en op voorraad) zijn bij Megekko (totaalprijs 435 euro inclusief bezorgen).
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3420 | € 54,10 | € 54,10 |
| 1 | ASRock Intel H81 H81M-HDS | € 39,99 | € 39,99 |
| 1 | Asus EAH6450 SILENT/DI/1GD3(LP) | € 34,- | € 34,- |
| 1 | Seagate ST1000DX001, 1TB | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 (NL, OEM, 64-Bit) | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,30 | € 13,30 |
| 1 | Seasonic G-Serie 360Watt | € 51,- | € 51,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 429,29 | |
Vanwege het feit dat de computer dag en nacht aanstaat heb ik gekozen voor een 80 Gold voeding van Seasonic. Bij hun vorige PC is het moederbord doorgebrand en dat wil ik dus voorkomen.
Ik had eerst een setup met aparte SSD en HDD in gedachte, maar aangezien ik van ze weet dat ze bij hun vorige PC altijd zaten te kloten met het overzetten van bestanden van de C naar de D schijf heb ik gekozen voor een SSHD die SSD prestaties combineert met opslag-capaciteit van een HDD.
Iemand nog op-/aanmerkingen?
Bedrijfsverzamelpand De Drentse Werf - Escaperoom The Basement - E-Chopper.nu