Welke 280X moet ik kopen?

Pagina: 1
Acties:

• _halil42
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-01 12:45
Wat wil je bereiken?
Een goede videokaart voor in mijn nieuwe PC

Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Ik wil de AMD R9 280X, maar ik twijfel tussen de MSI, Club3D, Gigabyte en de Sapphire versie.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Ik ga het in met een MSI H87-G43 GAMING moederbord gebruiken en een Intel i7 4770, ik wil niet gaan overclocken.

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-02 08:30
kijk naar welk merk je voorkeur heeft. veel verschil zit er gewoon niet in het zijn allemaal 280x 'en en zijn gemaakt om ongeveer hetzelfde te kunnen. waar je wel verschil zien zijn prijs, garantie en support. kies degene met de langste fabrieks garantie waar je je het meest thuis voelt.

persoonlijk zou ik voor de sapphire of eventueel de msi gaan, ik zelf heb er altijd goede ervaringen met de merken gehad en ze bieden beide geloof ik een lange garantie. staat 1 van de anderen je meer aan dan neem je die.

• suikerberg
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-02 04:42
Ik heb zelf een 270X van MSI en heb tot nu toe geen problemen gehad. Ik kan je de MSI variant aanbevelen, komt ook goed uit de tests.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:51

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

_halil42 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 12:34:
Wat wil je bereiken?
Een goede videokaart voor in mijn nieuwe PC

Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Ik wil de AMD R9 280X, maar ik twijfel tussen de MSI, Club3D, Gigabyte en de Sapphire versie.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Ik ga het in met een MSI H87-G43 GAMING moederbord gebruiken en een Intel i7 4770, ik wil niet gaan overclocken.
Waarom geen Asus? Deze komt meestal als koelste, dan niet stilste uit de test, heb hem zelf ook.
Ik zeg, kies tussen Asus en MSI.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik zou zelf voor de Sapphire toxic versie gaan, simpel zover ik weet heeft die de beste performance

Alleen deze toxic versie is wel bijzonder lang(lengte: 308mm) ten opzichte van de andere r9 280x kaarten...
Daar moet je wel rekening mee houden

pricewatch: Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 TOXIC

Zie benchmark: http://lanoc.org/review/v...70-sapphire-r9-280x-toxic
Houd een GTX780 gemakkelijk bij in die benchmark.

• c0nnect3d
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-08-2025
Ik zeg je een ding: Vergeet de Asus R9 280x dcu ii niet! Deze heb ik zelf ook en hij is gewoon geweldig. Zwarte pcb, super stil (ook op 60% fanspeed met oc (1050/6150)) en de zijkant ziet er ook gewoon uit als een baas.

Hoe dan ook, iedere die je neemt zal goed zijn. Ik weet alleen niet of de club3d stil zal zijn :S

mvg
Pagina: 1