Weergave adresboek + weergave profielfoto's whats app

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertvanderlug
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-01-2023
Goedemorgen allen!

Gister heb ik een iphone aangeschaft. Prima telefoon. Alleen vind ik het heel irritant dan ik ineens heel veel contacten heb. Is het mogelijk dat ik zelf contacten in mijn telefoon zet en deze allemaal verwijder? Alles staat er nu in, gmail, facebook. Of is het mogelijk om alleen de sim contacten weer te geven?

Ook zie ik bij niemand profielfoto's op whats app. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertvanderlug
Ik vind het wel raar, alle instellingen door gelopen van whats app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertvanderlug
Iemand enig idee? Telefoonboek is inmiddels gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Zou je niet binnen 24 uur je topic omhoog willen schoppen? Ook als je wat toe te voegen hebt aan je vorige post, gebruik dan de 'Wijzig' functie, maar plaats niet een nieuw post.

Voor de rest: wat heb je zelf al geprobeerd, gezocht en gevonden om je probleem op te lossen? En hoe heb je het probleem met je telefoonboek opgelost? Dat is vooral fijn om te weten voor mensen die later met hetzelfde probleem zitten.

[ Voor 43% gewijzigd door Daedalus op 08-02-2014 16:48 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertvanderlug
Daedalus schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 16:44:
[modbreak]Zou je niet binnen 24 uur je topic omhoog willen schoppen? Ook als je wat toe te voegen hebt aan je vorige post, gebruik dan de 'Wijzig' functie, maar plaats niet een nieuw post.

Voor de rest: wat heb je zelf al geprobeerd, gezocht en gevonden om je probleem op te lossen? En hoe heb je het probleem met je telefoonboek opgelost? Dat is vooral fijn om te weten voor mensen die later met hetzelfde probleem zitten.[/]
Al mijn gmail adressen waren gesynchroniseerd. Daarom werd het een rommel in mijn telefoonboek. Deze contacten heb ik nu uitgezet en mijn eigen nummers er los in gezet. Nu staat alles netjes.

Nu alleen whats app nog... heel af en toe komt er een profielfoto bij. Maar het lijkt mij dat deze er gelijk in moeten staan. Op mijn samsung telefoon heb ik ze namelijk wel in 1x. Wat ik heb gedaan is dus alle contacten er opnieuw in, whats app er opnieuw opgezet en toestel uit en aan gezet. Echter is het probleem niet verholpen.