Wat wil je bereiken?
Ik wil graag een moederbord, die goed bij de looks van mijn behuizing past maar ook genoeg features heeft. Wat ik bv. een erg mooi bord vind: pricewatch: Gigabyte G1.Sniper Z87. Ik vind de Z87 Chipset sowieso een vereiste, de leds in mijn kast kan ik eventueel vervangen door een andere kleur. Ik vind het ook belangrijk dat zoals bij: pricewatch: MSI Z87-G45 Gaming het moederbord niet bruin is, dus zwart zoals het sniper moederbord. Ik gebruik nu een 27
0X in mijn systeem die ik later eventueel wil kunnen upgraden met Crossfire, maar SLI erop is mooi meegenomen mocht ik ooit een nvidia kaart kiezen.
Hier is het systeem met mijn oude mobo.

Wat mag het gaan kosten?
150 euro
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Nee, geen voorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Ik ga er op gamen, browsen etc. en overclocken.
Ik hoop dat iemand een bordje weet
Ik wil graag een moederbord, die goed bij de looks van mijn behuizing past maar ook genoeg features heeft. Wat ik bv. een erg mooi bord vind: pricewatch: Gigabyte G1.Sniper Z87. Ik vind de Z87 Chipset sowieso een vereiste, de leds in mijn kast kan ik eventueel vervangen door een andere kleur. Ik vind het ook belangrijk dat zoals bij: pricewatch: MSI Z87-G45 Gaming het moederbord niet bruin is, dus zwart zoals het sniper moederbord. Ik gebruik nu een 27
0X in mijn systeem die ik later eventueel wil kunnen upgraden met Crossfire, maar SLI erop is mooi meegenomen mocht ik ooit een nvidia kaart kiezen.
Hier is het systeem met mijn oude mobo.

Wat mag het gaan kosten?
150 euro
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Nee, geen voorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Ik ga er op gamen, browsen etc. en overclocken.
Ik hoop dat iemand een bordje weet