Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

kleurvolgorde kabel interactieve tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik wil een nieuwe kabel aanleggen voor mijn interactieve tv. Nu is er al een gat in de muur waardoor de kabel kan alleen dan zonder de stekker. Ik kan er dan zelf wel weer een nieuwe stekker opzetten, maar ik kan moeilijk zien wat de kleur volgorde is. Is dit hetzelfde als bij een netwerk? Dus oranje-wit, oranje, groen-wit, blauw, blauw-wit, groen, bruin-wit, bruin?
Bedankt voor jullie reacties
groetjes
Anton

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Als het een RJ45 kabel is denk ik van wel. Cross kabels kom ik eigenlijk niet meer tegen.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ja wss gewoon TIA586 A of B(<-meestal) geknepen

en als je twijfelt doe je toch gewoon beide kanten

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Top bedankt voor jullie reacties :)

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt helaas nog niet, beide kanten een andere stekker op gezet, maar nog geen signaal, een andere kabel er tussen gehad (gewoon door de kamer heen dus niet netjes weggewerkt. Die werkt wel gewoon. Wat mij wel opvalt is dat er nog een soort van dun ijzerdraadje in de kabel zit. Als je die maar iets buigt breekt hij af. Is dit dan wel een belangrijk draadje of niet?
Hopelijk werkt het nu wel snel, wil er geen monteur voor laten komen, dat kost me iets te veel :)

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Werkt het met een computer wel?

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

Kun je de kleuren van de kabel zien die wel werkt dan neem je die gewoon over.

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Vrij simpel dan, je hebt je connectors niet goed geknepen of je kabel is stuk. Try again.
https://netwerkproducten....0-kabeltester-p-2861.html

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:03
Het is gewoon een standaard netwerkkabel, RJ45 plug erop en gaan.
Afbeeldingslocatie: http://rjg70.home.xs4all.nl/site/cables/images/RJ-45-568.gif

Gewoon de T-568B standaard aanhouden :). Het "ijzerdraadje" is wss voor de shielding, kun je in dit geval weglaten (omdat je wss geen shielded RJ45 connectoren hebt).

My favorite programming language is solder.

Pagina: 1