Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Hallo

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon, en nu twijfel ik nog tussen de Nexus 5 en de Moto G.

De Nexus 5 is op dit moment hét toptoestel, maar de camera blijft achter en ik hoor ook veel over bouwproblemen. Bovendien is hij 200 euro duurder, is hij dit geld waard? Nu hoor ik ook dat de camera van de Moto G niet goed is, hoe slecht is hij? De nexus 5 is heel erg snel, is hij merkbaar veel sneller dan de Moto G?

Een advies zou welkom zijn!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 20:41
De Nexus 5 is de beste mid-range telefoon. De Moto G de beste budget smartphone. (voor echte toprange moet je bij de iphone 5s zijn of een paar weken wachten op de galaxy 5)
Je krijgt bij beide toestellen veel waar voor je geld.
Het is dus vooral de vraag hoeveel geld je er voor over hebt.

[ Voor 18% gewijzigd door RocketKoen op 07-02-2014 20:15 ]

TheS4ndm4n#1919

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
De Nexus 5 is gewoon een high-end telefoon, maar heeft de prijs van een mid-range telefoon. De bouwkwaliteit is gewoon goed, hij voelt degelijk en stevig aan. De camera is redelijk te noemen. De Nexus 5 is gewoonweg veel sneller dan een Moto G.

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-11 13:48
Ik heb juist een Nexus 5 gekocht ipv een Moto G vanwege de camera. Ik gebruik hem niet vaak, maar als ik hem gebruik wil ik er graag een redelijk plaatje uit krijgen ipv een wazig iets.

Ga een keer naar een Mediamarkt of Saturn en maak een paar vergelijkende foto's en speel wat met de interface zodat je een idee hebt van de camera en de snelheid van beide telefoons. Je kunt in elk geval geen miskoop doen met één van beide.

while (! ( succeed = try ()));

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
Je kan het zo vergelijken, Moto G is een BMW en Nexus 5 een Ferrari.

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 12:07
Beide toestellen hebben een uitstekende prijs-kwaliteit/prestatie verhouding. De Moto G doet dit in het low-midrange segment en de Nexus doet dat in het hogere segment. De Nexus 5 is wel echt een high-end smartphone van deze generatie en dat verschil zul je dan natuurlijk ook merken met de Moto G.

Als je echt een poweruser bent dan zou ik zeker voor de Nexus 5 gaan (als je budget het toelaat) want dit is echt een toptoestel voor zijn prijs. Geef je niet zo veel om de krachtigere hardware dan moet je voor de Moto G gaan want dit is ook topper in zijn segment.

Aan beide telefoons zul je geen miskoop begaan in ieder geval!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:43
De keuze hangt af wat je er mee wil, en ook van je omgeving af. Stel je gaat op vakantie met een of meerdere mensen, heeft iedereen dan een goede foto camera nodig? Ik heb voor mijn smartfoon gelet op een goede avond camera omdat die van mijn vrouw overdag goede foto's maakt en er op dat moment geen goede alleskunners waren.
Ook hangt het af van het gebruik van de foto's, voor facebook heb je geen 20 megapixels nodig. Voor het maken van posters wel, maar dan zou je ook een echte foto camera willen lijkt me waarbij de camera in je gsm de backup is.

Als camera niet de doorslag is kun je kijken naar overig gebruik, is dat een beetje whatsapp en bellen, kun je gerust de moto g nemen en de rest van je budget op de spaarrekening zetten of uitgeven aan iets anders.

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Thanks allemaal, Nexus 5 gehaald! Absoluut geen spijt van tot nu toe ;)

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Alexander6501 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:31:
Thanks allemaal, Nexus 5 gehaald! Absoluut geen spijt van tot nu toe ;)
Verstandig.

| live and give like no one else |

Pagina: 1