Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
Het merk is HTM, maar die stond niet in de dropdownlist.Glaanie schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 15:21:
Je hebt MediaTek als merk opgegeven, maar de URL waar je naar verwijst vermeldt helemaal geen merk, wel zie ik op 1 van de foto's van de achterkant zonder batterijklep het merk HTM. Aangezien jij de telefoon hebt: wat is het nou?
Ik geef in addprodukt aan dat hij in Geel, zilver, roze, en nog wat kleuren te krijgen is, en alleen de geel is aangemaakt.

Och, foto's zeggen straks meer dan de kleur. Ik ben maar 1 review aan het schrijven, dus dan maar daaraan.
[ Voor 3% gewijzigd door leuk_he op 10-02-2014 01:12 ]
Fixed.leuk_he schreef op maandag 10 februari 2014 @ 01:11:
Rare toffe addprodukt mensen!
Ik geef in addprodukt aan dat hij in Geel, zilver, roze, en nog wat kleuren te krijgen is, en gelukkig is de geel al aangemaakt, wat begrijpelijk is want het was weekend. Glaanie, thanks dat je even in het weekend hem hebt kunnen toevoegen.
De rest van de kleuren zullen vandaag of morgen wel komen
maar ik ben de review al over de gele versie begonnen, en als iemand de zwarte zou aanklikken dan zou hij de review van de gele missen toch. Of snap ik d ehuidige PW niet?
http://www.pandawill.com/...m3+smartphone+MTK6572W%22