Sinds kort heb ik een zakelijke telefoon, een HTC Desire 300. Op internet lees ik dat de telefoon android versie 4.2.2 zou moeten bevatten en dat hij ook in aanmerking komt voor een update naar Android Kitkat 4.4. Echter staat er momenteel nog Android 4.1.2 op en krijg ik de melding dat er geen update beschikbaar is. Ook zie ik geen ROM staan op de site van HTC. Weet iemand hoe ik aan een nieuwere versie kan komen?
Of is er misschien een goed alternatief voor de HTC versie van android? Op mijn tablet heb ik namelijk Cyanogenmod draaien waar ik zeer tevreden over ben, maar op de site van CM zie ik helaas nog geen versie die compatible is. Ook MIUI gaat niet lukken. Weet iemand een andere goede optie voor mij?
Alvast bedankt!
Of is er misschien een goed alternatief voor de HTC versie van android? Op mijn tablet heb ik namelijk Cyanogenmod draaien waar ik zeer tevreden over ben, maar op de site van CM zie ik helaas nog geen versie die compatible is. Ook MIUI gaat niet lukken. Weet iemand een andere goede optie voor mij?
Alvast bedankt!