Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gmail met Outlook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Voor m'n mail gebruik ik Outlook 2013 in combinatie met een mailadres van Gmail, jaren ging dit prima alleen sinds kort ontvang ik geen mail meer in m'n Outlook van Gmail, me andere mail adressen (niet van Gmail) krijg ik wel gewoon binnen en kan ik ook gewoon mee versturen. Ik heb ook al geprobeerd het Gmail account handmatig in te vullen met verschillende poorten maar dit heeft geen succes. Het gaat om een IMAP account.

Het gekke komt nog; als ik nu mijn account verwijder in Outlook en vervolgens gewoon weer toevoeg, haalt hij gewoon m'n mail van de laatste dagen op tot en met de dag van vandaag. Maar toekomstige mail haalt hij dus niet meer binnen.. Ik neem aan dat mijn virusscanner hier niks mee te maken kan hebben?

Grote vriend google kan mij ook niet verder helpen met mijn probleem dus mijn vraag, weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt voor de hulp!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 21:15
Staat IMAP nog ingeschakeld in je account en is er geen limietgrootte voor mappen?

Verwijderd

Topicstarter
Miyamoto schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:34:
Staat IMAP nog ingeschakeld in je account en is er geen limietgrootte voor mappen?
IMAP heb ik ingeschakeld uiteraard, de volgende optie heb ik ook aan staan:
Wanneer ik een bericht in IMAP als verwijderd markeer:
Automatisch verwijderen ingeschakeld: onmiddellijk de server bijwerken. (standaard)

Moet die aanstaan?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:06

DarkSide

theres no place like ::1

Hoeft niet maar is wel zo makkelijk.
Welke poorten gebruik je?
Standaard SSL en TLS op poort 587 zijn de juiste zo uit mijn hoofd (heb mijn eigen setup niet bij me)
Maar ik gebruik al jaren Gmail in outlook (2003,2007,2010 en nu 2013) zonder problemen.
Alleen de map synchronisatie doet het in 2013 niet altijd even lekker.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
DarkSide schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:49:
Hoeft niet maar is wel zo makkelijk.
Welke poorten gebruik je?
Standaard SSL en TLS op poort 587 zijn de juiste zo uit mijn hoofd (heb mijn eigen setup niet bij me)
Maar ik gebruik al jaren Gmail in outlook (2003,2007,2010 en nu 2013) zonder problemen.
Alleen de map synchronisatie doet het in 2013 niet altijd even lekker.
Ik ervaar dus hetzeflde, altijd gmail gebruikt in verschillende outlook versies, maar nu dus dit probleem in 2013.. Hij heeft het hiervoor wel goed gedaan dus het zou wel goed moeten kunnen zou je denken :'(