Hey na een lange tijd zoeken ben ik nu denk ik op het punt dat ik wil gaan bestellen zodat ik hem in elkaar kan zetten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
De intentie is vooral voor het gamen op zon hoog mogelijk niveau voor het budget. Zowel nieuwere games als oudere games wil ik gaan spelen vooral via steam. Denk dan aan een BF4 Boishock Infinite maar ook de oudere bioshock games bijvoorbeeld. Nieuwere games hoeven niet op Ultra maar liefst natuurlijk wel op hoogst mogelijke kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik moet nog alles hebben, begin helemaal vanaf het begin, dus 750 euro inclusief windows is echt mijn maximum. Moet ook nog een monitor, muis en toetsenbord hebben.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee helemaal niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee geen voorkeur zolang ze het goed doen en in het budget passen
Uiteindelijk ben ik hier ongeveer op gekomen, en zou graag misschien nog wat laatste verbeterpunten horen voor ik definitief ga bestellen. Alvast bedankt voor de hulp!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
De intentie is vooral voor het gamen op zon hoog mogelijk niveau voor het budget. Zowel nieuwere games als oudere games wil ik gaan spelen vooral via steam. Denk dan aan een BF4 Boishock Infinite maar ook de oudere bioshock games bijvoorbeeld. Nieuwere games hoeven niet op Ultra maar liefst natuurlijk wel op hoogst mogelijke kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik moet nog alles hebben, begin helemaal vanaf het begin, dus 750 euro inclusief windows is echt mijn maximum. Moet ook nog een monitor, muis en toetsenbord hebben.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee helemaal niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee geen voorkeur zolang ze het goed doen en in het budget passen
Uiteindelijk ben ik hier ongeveer op gekomen, en zou graag misschien nog wat laatste verbeterpunten horen voor ik definitief ga bestellen. Alvast bedankt voor de hulp!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8320 Black Edition | € 132,95 | € 132,95 |
| 1 | Gigabyte GA-970A-UD3P | € 76,39 | € 76,39 |
| 1 | MSI Radeon R9 270X GAMING 2G | € 171,95 | € 171,95 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,90 | € 46,90 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 34,- | € 34,- |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit) | € 99,14 | € 99,14 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 48,70 | € 48,70 |
| 1 | Crucial 2.5" M500 120GB | € 60,- | € 60,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 736,03 | |