Als ik m'n PC op m'n versterker aansluit fikt de versterker letterlijk uit. Er staat een spanningsverschil die ik er met aarden niet uitkrijg. Nu wilde ik een draadloze verbinding maken. Ik zat er aan te denken om een low budget draadloze koptelefoon te kopen en deze aan te passen. Dus opslopen en dan op de line in van de versterker aansluiten. Iemand een betere (goedkope) tip ???
Bij Conrad heb ik niets leuks kunnen vinden. Je zou toch verwachten dat hier wel ergens een optocoupler of infrared bouwpakketje voor te koop zou zijn...
Verwijderd
Stekker omdraaien van een van de apparaten!
En dat is dus GEEN flauwekul voor weer allemaal domme
replies komen.
En dat is dus GEEN flauwekul voor weer allemaal domme
Geen domme reply maar wel een uitleg gevraagd 
edit:
Hadecom plz ?
Hadecom plz ?
ik heb er ook last van, en ik heb geen zin om alle stekkers te gaan lopen omdraaien totdat ik de juiste combi gevonden heb. (10 stekkers oid
).
Als je toevallig een ac-3 versterker hebt, en een geluidskaart met digitale uitgang, dan kan je ook overwegen om die met een optische kabel aan te sluiten. Zo is het bij mij opgelost.
Als je toevallig een ac-3 versterker hebt, en een geluidskaart met digitale uitgang, dan kan je ook overwegen om die met een optische kabel aan te sluiten. Zo is het bij mij opgelost.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1