Skulltec - Scam / Diefstal

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeBaBBuG
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-07 23:57
Hallo,

Ik heb laats een GTX 770 van Skulltec (David. Vagnarelli) gekocht.
Waar bij we hadden afgesproken dat we 50% vooraf zouden doen en 50% na.
Ik heb het geld gestuurd maar de kaart is nooit aangekomen, en verder heb ik geen reactie van hem gehad
dus ik vrees voor het ergste.

Hier bij gaat het om een bedrag van 100 Euro.
En ik zou de kaart voor 200,- overnemen.

Zijn rekening nummer: Iban / rek nmr NL05 INGB 0688 5479 31
Screenshot van de overboeking: http://imgur.com/xv0eFlg
Aangezien ik ABN heb kan ik alleen Incasso terugboeken.

Wat kunnen jullie mij adviseren om te doen?

Groeten,

Michael van der Heijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nog een paar dagen wachten en als je dan nog steeds niks hoort zou ik overwegen om aangifte te doen. Ik verwacht dat je je geld kwijt bent, aangezien deze user aardig aan het profiel van een oplichter voldoet. Om te beginnen heeft hij dezelfde kaart aan meerdere personen geprobeerd te verkopen en zie ik zo in een snelle blik al 5 mensen die allemaal betaald hebben maar na betaling niks meer gehoord hebben, terwijl ik wel kan zien dat hij de berichten gelezen heeft.

Volgens zijn verhaaltje heeft hij maar één kaart maar heeft 'ie hem wel aan zeker 5 mensen verkocht. Ik vind het (nogal) verdacht genoeg om zijn account in elk geval op slot te zetten...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
If it looks like shit, smells like shit and tastes like shit...

Aangifte lijkt me wel een goed idee in dit geval ja...

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan met andere banken ook geen overschrijving terug boeken hoor alleen incasso's. Ook het hele concept van vooraf de helft betalen en achteraf de andere helft vind ik nogal vaag? Heb je dat bedacht toen je een goedkope actie film zag ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:43
Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 22:33:
Je kan met andere banken ook geen overschrijving terug boeken hoor alleen incasso's. Ook het hele concept van vooraf de helft betalen en achteraf de andere helft vind ik nogal vaag? Heb je dat bedacht toen je een goedkope actie film zag ofzo?
Zo gek is dat niet hoor, dat heb ik onlangs ook gedaan, ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:24
Hij was ook al actief op marktplaats, dus waarschijnlijk zijn er meer slachtoffers. Zo te zien heeft marktplaats de advertentie verwijderd, maar ik heb nog een screenshot als jullie dat willen. (ben zelf geen slachtoffer)
Pagina: 1