Competitive Gaming Xbox One of PS4?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxkylexx
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2023
Beste Tweakers,

Ik zit al een hele tijd in de knoop, ik heb een PS3 gehad (puur omdat online gamen gratis was) maar baalde ontzettend dat al het competitive gaming op xbox 360 was.
Nu Xbox One en PS4 gearriveerd zijn en allebij betaald online hebben zit ik ermee welke nu voor competitive gaming de beste keus is?

Tot nu toe hoor je alleen dat dit Xbox One is omdat Microsoft een of ander contract schijnt te hebben waardoor alle championships enz. zoals eerst op Xbox zal blijven.
Alleen is er niet een groote kans dat dit toch op een of andere manier naar PS4 gaat aangezien de hardware hiervoor gewoon een heel stuk beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-10 18:26

Mortum

Moderator Discord / TFV & AWM

Prutser!

Ik weet dat bijvoorbeeld FIFA 2014 compo's op voornamelijk PS gehost wordt, van andere titels durf ik het niet te zeggen.

[ Voor 0% gewijzigd door Mortum op 07-02-2014 13:13 . Reden: PS4 veranderd naar PS ]

Meer π•„π”Όπ•Œπ•‚, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ligt dat niet een beetje aan de games die je speelt? De ene game (zoals CoD) krijgt tijdelijke exclusiviteit op de Xbox en een andere weer op de PS.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
PC :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxkylexx
voxxel schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:23:
Ligt dat niet een beetje aan de games die je speelt? De ene game (zoals CoD) krijgt tijdelijke exclusiviteit op de Xbox en een andere weer op de PS.
Sorry dat ben ik vergeten te zeggen, maar ik ben helemaal weg van Call of Duty :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxkylexx
Ja klopt pc is gewoon het beste kwa performance en graphics alleen het competitive is voor call of duty toch echt op consoles.

Was dit op pc ook groot geweest en waren er niet zo veel hackers op call of duty op pc had ik zeker meer gegamed op een pc. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Mortum schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:09:
Ik weet dat bijvoorbeeld FIFA 2014 compo's op voornamelijk PS gehost wordt, van andere titels durf ik het niet te zeggen.
Het "wereldkampioenschap" is anders wel op Xbox hoor.

Denk ook dat meeste competitive gaming op Xbox is. WCG is ook enkel PC en Xbox dacht ik, MLG is alles, maar de Xbox heeft wel de betere multiplayer exclusives voor competitive gaming. Zie Halo, gears of war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:59

D4NG3R

kiwi

:)

xxkylexx schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:28:
[...]

Ja klopt pc is gewoon het beste kwa performance en graphics alleen het competitive is voor call of duty toch echt op consoles.
Toch echt niet. De grootste leagues met de grootste prijzen worden gespeeld met CoD4 op de PC. Dit zijn echter geen compos waar je in je uppie als 'bovengemiddelde' speler in komt.

[ Voor 11% gewijzigd door D4NG3R op 07-02-2014 13:38 ]

Komt d'r in, dan kΓΆ-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxkylexx
D4NG3R schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:38:
[...]

Toch echt niet. De grootste leagues met de grootste prijzen worden gespeeld met CoD4 op de PC. Dit zijn echter geen compos waar je in je uppie als 'bovengemiddelde' speler in komt.
Ja oke dan zit je met die CoD4 dat klopt maar ik ben meer van de nieuwste games bij blijven houden.
Ik vind pc gamen hoe dan ook nog steeds super maar heb niet echt zin om 1500 euro uit te geven voor een pc en dan in lobby's vol met hackers te komen :S
Pagina: 1