Hallo Tweakers!
Ik ben een pc gamer, er is alleen 1 probleempje: mn pc wordt steeds slomer en maakt steeds meer lawaai.
Ik wil dus een nieuwe pc inelkaar knutselen. ik heb dit nog nooit eerder gedaan en ben dus erg onzeker over de componenten die ik heb gekozen.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Bf4, LoL, Guild wars 2 op een resolutie van 1680x1050
•Wat mag het systeem gaan kosten? MAX de 400 euro
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model. Ik neem een aantal componenten uit mijn vorige systeem mee:
en ik neem mn oude 1TB harde schijf mee.
•Wat denk je allemaal nodig te hebben? Behuizing, CPU,SSD, mobo, RAM
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Ik ga het liefst voor AMD, bang for buck en altijd al goede ervaring mee gehad.
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.) Het liefst lekker stil. groote maakt weinig uit. ik houd wel van een ruime kast waar ik later nog dingen in kan veranderen.
•Ga je overklokken? nee.
Ik heb zelf het volgende lijstje:
Je ziet dat er nog geen RAM en behuizing bij zit.. ik weet echt niet wat ik moet kiezen, daarbij dus graag hulp.
Alvast bedankt!
Ik ben een pc gamer, er is alleen 1 probleempje: mn pc wordt steeds slomer en maakt steeds meer lawaai.
Ik wil dus een nieuwe pc inelkaar knutselen. ik heb dit nog nooit eerder gedaan en ben dus erg onzeker over de componenten die ik heb gekozen.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Bf4, LoL, Guild wars 2 op een resolutie van 1680x1050
•Wat mag het systeem gaan kosten? MAX de 400 euro
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model. Ik neem een aantal componenten uit mijn vorige systeem mee:
en ik neem mn oude 1TB harde schijf mee.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7770 1GB GDDR5 | € 90,54 | € 90,54 |
| 1 | Corsair Builder CX500 Bronze | € 47,99 | € 47,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 138,53 | |
•Wat denk je allemaal nodig te hebben? Behuizing, CPU,SSD, mobo, RAM
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Ik ga het liefst voor AMD, bang for buck en altijd al goede ervaring mee gehad.
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.) Het liefst lekker stil. groote maakt weinig uit. ik houd wel van een ruime kast waar ik later nog dingen in kan veranderen.
•Ga je overklokken? nee.
Ik heb zelf het volgende lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 99,- | € 99,- |
| 1 | ASRock 970 Pro3 R2.0 | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 64,95 | € 64,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 219,95 | |
Je ziet dat er nog geen RAM en behuizing bij zit.. ik weet echt niet wat ik moet kiezen, daarbij dus graag hulp.
Alvast bedankt!
[ Voor 6% gewijzigd door Bartallstar op 07-02-2014 10:57 ]