Ik ben van plan een van beide camera's aan te schaffen.
Wat zijn jullie ervaringen met een van beide digicams??
Wat zijn jullie ervaringen met een van beide digicams??
Verwijderd
vergeet even niet het verschil in accu's.... de G1 is hier toch echt superieur......Op vrijdag 08 juni 2001 15:10 schreef H2elpme het volgende:
Ik heb de recencies gelezen en ook die van www.imaging-resource.com
Het voordeel van de microdrive ben ik het helemaal mee eens. Maar wanneer ik de samples bij dpreview.com bekijk lijken de foto's van de fuji toch net ff beter.
Is de sluitertijd van 1/1000 voldoende voor sport/actie foto's
Verwijderd
kep naast m'n 4900z ook een Digital Ixus.... redelijk vergelijkbaar met de S10 alleen dan zonder CF2 (helaas is de S10 bijna niet meer te krijgen... zeker niet voor een leuk prijsje; dit in tegenstelling tot de Ixus... vandaar dat ik die gekozen heb; anders was ik ook voor de S10 gegaan).Op vrijdag 08 juni 2001 20:31 schreef pentagon het volgende:
Canon S10 RULES, ik heb al 10 andere dure camera's in handen gehad. Hebben allemaal heel veel nadelen, de S10 is gewoon al goed! Zoals je zegt, de ondersteuning voor CF2 (de MicroDrive van IBM) is ideaal. En jammer dat er nog geen Lithium Accu's zijn voor dit toestel, kep nu 2 accu's van 650 Mah da's met zo'n stroomvretende Microdrive dus vet shit
kijk eens op http://www.kieskeurig.nlOp zaterdag 09 juni 2001 00:14 schreef Gringo het volgende:
welke van deze 2 digitale camera's is beter,
de Nikon Coolpix 880
of
de Sony DS-C75?
Verwijderd
DAT roeleert grote tijd.... voor mij ook een reden om over te stappen op een Pro 90 IS.... die zal iets minder zuinig zijn met de accu dan de G1... maar altijd nog beter dan m'n 4900Op zaterdag 09 juni 2001 01:29 schreef mindset het volgende:
Ik heb op 2 accu's (eentje maar tijdens vakantie opgeladen), een vakantie van drie weken kunnen schieten op m'n G1, met microdrive en in totaal iets van 600 foto's gemaakt. Erg ok dus.
Verwijderd
Mediamarkt hebbik um zien liggen voor iets over de duizend gulden. Die prijzen zakken grandioos man(helaas is de S10 bijna niet meer te krijgen... zeker niet voor een leuk prijsje;
Verwijderd
ik heb de DSC-S-75 en ik ben er zeer te vreden mee!Op zaterdag 09 juni 2001 00:14 schreef Gringo het volgende:
welke van deze 2 digitale camera's is beter,
de Nikon Coolpix 880
of
de Sony DS-C75?