Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Geluid laptop werkt na 2 min niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Jaco S
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:18
Wij hebben een ASUS K52J laptop.

Nu is er gister bouillon over heen gevallen. Het keyboard(gedeeltelijk), USB poorten connector en geluid werkt niet meer.

De keyboard en USB poorten is te vervangen. Deze heb ik inmiddels gevonden op eBay. Nu de vraag over het geluid. Het geluid werkt 2 minuten goed en daarna flipt het en valt hij uit.

Iemand een idee of dit echt niet meer werkt, of is hier nog een oplossing voor?

• Speakerfreak95
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 13:12
Die is gewoon kapot, wat je kan doen is het moederbord in de alcohol leggen (90%)
Werkt het best.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
werkt het geluid wel als je de jack plug gebruikt, dus externe speakers.

Het probleem kan aan de speakers liggen ipv de geluidskaart.

• Jaco S
De jack plug ingang zit aan het kaartje van de connector van de USB en HDMI. Dus deze werkt niet.

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:45
Ik heb precies het zelde met een k72J en hier is nooit wat overheen gevallen, speelt ff en stopt dan en dan moet je het geluid aan of uit zetten of harder of zachter en dan speelt het weer. Ik heb drivers vervangen enz maar het helpt niet, heb je een verse installatie gedaan?

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Test het met een Linux Live systeem (USB of CD/DVD), en kijk of het geluid daar wel constant mee blijft werken.

• Jaco S
johnkeates schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 13:28:
Test het met een Linux Live systeem (USB of CD/DVD), en kijk of het geluid daar wel constant mee blijft werken.
Ik ben niet bekend met linux. Maar als ik het goed begrijp kan ik linux van een USB stick starten?

• Jaco S
In Linux heb ik tot nu toe gewoon geluid
Pagina: 1