Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Nadat mn HTC 8X het begeven heeft (scherm kapot) ben ik weer terug bij mn iPhone.
Ik wil weer terug naar WP, en ben aan het kijken naar een nieuwe all-in-one printer om samen te werken met mn nieuwe WP8(8.1?). AirPrint werkt super, en zoek eigen iets wat zoveel mogelijk dezelfde functionaliteit heeft.

Nu ben ik een beetje rond aan het kijken, en ben uitgekomen op 2 opties (merken):
HP en Brother. HP heeft een functie ePrint. Brother heeft een eigen WP(7?) app.

Nu mijn vraag. Wat werkt het best met WP8? ePrint of Brother app. Ik wil namelijk foto's afdrukken, maar ook de body van emails en PDF en Word bestanden.
Met ePrint lijkt het erop dat je alleen maar naar de printer kan mailen, dus foto's die in de mail staan of de body zelf. Met de brother app lijk je wel PDF en Word te kunnen printen, maar niet de body van de app zelf.

Kortom: met welke optie heb je de meeste mogelijkheden? Iemand ervaring met 1 van deze combi's?
Of met 1 van de andere merken icm WP8?

Thanks alvast!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:06

AcoLyte!

*evil grin*

Zoek en gij zult vinden: http://www.wpcentral.com/how-do-you-print-your-windows-phone
Brother is the way to go :)

[ Voor 15% gewijzigd door AcoLyte! op 07-02-2014 12:39 ]

don't mistake lack of talent for genius.

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-10 15:20
Ik heb een HP Photosmart wifiprinter, werkt ook goed. Ik kan bijvoorbeeld foto's naar dit apparaat mailen en deze print ze dan gelijk uit.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12