Filmpje op de iPhone sharen / doorsturen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:54

JB

Cédric roelt!

Topicstarter
Hoe kan ik een filmpje wat ik zelf op mijn iPhone heb gezet via iTunes (map Video's) sharen cq. doorsturen? Ik krijg 'm zelfs niet zonder tussenkomst van iTunes op een ander Apple devices (zelfde iCloud account).

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-09 20:30
Ik heb ook jouw vraag afgesplitst van het iOS 7 topic. Let op, dat dit soort vragen niet specifiek zijn voor iOS 7 en daarom een eigen topic verdienen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:35
Net een filmpje overgezet via AirDrop. Dat gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Topicstarter
Daar had ik nog niet aan gedacht maar niet alle devices hebben Airdrop...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Ik denk dat dit het makkelijkst is met een shared photostream http://support.apple.com/kb/TI104
In principe kan je deze enkel met jezelf "delen" en is het niet noodzakelijk dat je andere mensen toevoegt.
Met de gewone photostream kan het niet denk ik. De video moet overigens wel in je filmrol staan hiervoor.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Topicstarter
Darkstar schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:44:
Ik denk dat dit het makkelijkst is met een shared photostream http://support.apple.com/kb/TI104
In principe kan je deze enkel met jezelf "delen" en is het niet noodzakelijk dat je andere mensen toevoegt.
Met de gewone photostream kan het niet denk ik. De video moet overigens wel in je filmrol staan hiervoor.
Ja alleen werkt dit niet in de Video's app. Deze optie is alleen te gebruiken vanuit Foto's. Ik zou niet weten hoe ik mijn eigen filmpje vanuit "Video's" in de filmrol zou moeten krijgen :?

[ Voor 8% gewijzigd door JB op 07-02-2014 12:49 ]

Mijn boefje is liev!

• 12345dan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09-2024
Misschien helpt dit:

Ga naar de instellingen, iTunes en App Store en dan bij TOON ALLES ook Video's aanvinken, mocht dat niet helpen kun je iTunes Match gebruiken. Alleen dat kost geld.

Verder heb ik geen ervaring met iTunes, ik koop alleen in de App Store en anders heb ik Spotify en Videoland.

[ Voor 3% gewijzigd door 12345dan op 20-02-2014 15:10 ]

- 12345dan

• JB

JB

Cédric roelt!

Topicstarter
12345dan schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:07:
Misschien helpt dit:

Ga naar de instellingen, iTunes en App Store en dan bij TOON ALLES ook Video's aanvinken, mocht dat niet helpen kun je iTunes Match gebruiken. Alleen dat kost geld.

Verder heb ik geen ervaring met iTunes, ik koop alleen in de App Store en anders heb ik Spotify en Videoland.
Bij Toon Alles had ik Videos al aangevinkt staan, dit is niet de oplossing. Ik wil juist geen iTunes gebruiken. Met iTunes kan ik het filmpje prima op een ander device van mij zetten maar ik wil het filmpje naar anderen kunnen doorsturen.

Mijn boefje is liev!

• 12345dan
JB schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:34:
[...]
Bij Toon Alles had ik Videos al aangevinkt staan, dit is niet de oplossing. Ik wil juist geen iTunes gebruiken. Met iTunes kan ik het filmpje prima op een ander device van mij zetten maar ik wil het filmpje naar anderen kunnen doorsturen.
Maar je hebt hem niet zelf gemaakt. Misschien kan je hem daarom niet sturen, je hebt hem (gekocht?) via iTunes. Je kunt hem wel aan iemand cadeau geven, denk ik.

Nogmaals: Ik heb geen ervaring met iTunes.

[ Voor 16% gewijzigd door 12345dan op 20-02-2014 17:27 ]

- 12345dan

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:00
[verwijderd]

[ Voor 87% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Topicstarter
Het is mijn eigen filmpje (stukje van bruiloft) welke via iTunes op mijn iPhone is gezet en dus in Video's verschijnt ipv Fotorol.

Mailen en dropboxen kan maar waarom kan het niet via je device zelf?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345dan
JB schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:03:
Het is mijn eigen filmpje (stukje van bruiloft) welke via iTunes op mijn iPhone is gezet en dus in Video's verschijnt ipv Fotorol.

Mailen en dropboxen kan maar waarom kan het niet via je device zelf?
Geen flauw idee. Ooit een filmpje op mijn PC willen downloaden via mijn iPhone 5S, het lukte niet direct. Ik moest het doorsturen via Airdrop op mijn iPad (alleen daar staat Dropbox op), toen vanaf Dropbox mijn filmpje gedownload.

- 12345dan

Pagina: 1