Toon posts:

Laptop blijven gebruiken of Game PC bouwen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik had vorig jaar een laptop gekocht voor mijn opleiding, en die gebruik ik nog steeds.
het is een vrij snelle laptop, met een I7-3610QM Processor, en een NVIDIA Geforce 610M 2 GB
het is vrij iritant om elke keer je laptop uit te pakken, verbinden met je scherm en al die kabels weer opbergen.

dus mijn vraag is:

Is het het waard om een game PC te bouwen in deze situatie? ( ik speel geen shooters alleen MMORPG's en MOBA's zoals League of legends )

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Dus wat je ons eigenlijk vraagt is;
Wegen de kosten van een game pc (laten we voor het gemak zeggen 600 euro) op tegen het in- en uitpluggen van een kabel?

Aangezien wij niet in jouw portemonnee kunnen kijken denk ik toch echt dat je deze beslissing zelf het beste kunt maken.
Voor 600 euro wil ik persoonlijk wel een paar keer een stekkertje van de dvi-kabeltje inpluggen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:57
Een game pc van ~350 euro is waarschijnlijk al 5-6 keer sneller dan die Nvidia 610m, vergeet dat ook niet :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik haal genoeg FPS op de spellen die ik op dit moment speel, dus precies wat switchie zegt :p

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:57
Dan zou ik gewoon bij je laptop blijven

[ Voor 9% gewijzigd door !mark op 06-02-2014 19:59 ]

• Chris__
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-04 00:35
Overweeg de aanschaf van een (powered) USB hub, op die manier kun je het aantal aan te sluiten kabels wellicht verminderen. :)
Pagina: 1