Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

KnowRoaming in 220 landen?

Pagina: 1
Acties:

• thomas_n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:02
in het artikel over KnowRoaming is de bewering dat zij in 220 landen overeenkomsten met providers hebben gesloten overgenomen van de website van KnowRoaming. Is deze bewering gecontroleerd?

Het lijkt mij een onwaarschijnlijk hoog aantal landen, want zoveel onafhankelijke landen bestaan er niet eens. Op de website van KnowRoaming is wel een calculator te vinden waar je de tarieven voor verschillende landen mee kunt berekenen, waarin ze, door allerlei obscure, niet-zelfstandige gebieden mee te tellen inderdaad aan de 220 lijken te komen. Als ik hier echter wat landen uitprobeer krijg ik bij verschillende landen een "N/A" te zien in plaats van een tarief, dus kennelijk hebben ze hun overeenkomsten in Ascension, Nagorny-Karabakh, Niue, Noord-Korea, Sudan en Tokelau (onder andere) toch nog niet helemaal geregeld.

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 03:18
Mja, dat is wat vreemd van KnowRoaming. Aangepast naar 'honderden landen en regio's'.

Abort Retry Fail?