Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een desktop pc voor mijn ouders. Het budget is €400 - €500.
In het foldertje van de ALDI kwam ik de Medion MD 8310 tegen voor €399,-. Ik heb weinig ervaring met Medion pc's en heb zelf ook nog nooit AMD gehad, altijd Intel.
Het systeem moet voldoen aan een aantal eisen:
- Makkelijk en snel kunnen internetten (Browsen, mailen etc.)
- Misschien een lichte game zoals COD4 kunnen spelen.
- Ik doe een grafische opleiding en ben veel thuis dus het zou handig zijn als de PC redelijk met programma's zoals Photoshop kunnen werken.
Ik heb het idee dat ik een betere PC zou kunnen kopen voor dit geld. Iemand nog aanbevelingen?
Desnoods zou ik de PC zelf kunnen bouwen, maar dit heb ik nog nooit gedaan dus weet niet of dit lastig is voor een beginner?
Alvast bedankt,
Koentje943
Ik ben opzoek naar een desktop pc voor mijn ouders. Het budget is €400 - €500.
In het foldertje van de ALDI kwam ik de Medion MD 8310 tegen voor €399,-. Ik heb weinig ervaring met Medion pc's en heb zelf ook nog nooit AMD gehad, altijd Intel.
Het systeem moet voldoen aan een aantal eisen:
- Makkelijk en snel kunnen internetten (Browsen, mailen etc.)
- Misschien een lichte game zoals COD4 kunnen spelen.
- Ik doe een grafische opleiding en ben veel thuis dus het zou handig zijn als de PC redelijk met programma's zoals Photoshop kunnen werken.
Ik heb het idee dat ik een betere PC zou kunnen kopen voor dit geld. Iemand nog aanbevelingen?
Desnoods zou ik de PC zelf kunnen bouwen, maar dit heb ik nog nooit gedaan dus weet niet of dit lastig is voor een beginner?
Alvast bedankt,
Koentje943