Beste forum leden,
Aangezien ik opzoek ben naar een nieuwe camera ben ik me gaan inlezen op het gebied van deze moeilijke materie.
Tijdens het lezen van deze materie dacht ik dat ik YES!! Dit wordt hem… de Sony CyberShot DSC-HX300b…. Voordat ik deze camera wilde gaan kopen dacht ik… ik zal eerst is met mijn collega’s gaan praten welke ervaringen zij hebben… en toen begon het. De ene zij… als je toch zo’n grote camera koopt, waarom ga je dan niet voor een spiegel reflex, dan kan je altijd lenzen verwisselen en begint bij de zelfde prijs. De ander zij… Neem een systeemcamera dat is mikken, zoomen en schieten.. en zo ging het maar verder. Tot ik dacht...nu weet ik het niet meer
.
Wat zouden jullie mij kunnen aanraden?
• Hoeveel geld wil je er aan uitgeven?
+/- 400 euro
• Wat voor camera wil je?
Daar moet ik nog uit zien te komen wat ik hopelijk na dit topic ben.
• Waar gaat de camera voor gebruikt worden en zijn er nog specifieke eisen waar de camera aan moet voldoen?
De camera gaat gebruikt worden voor sportfotografie (kitesurfen)
Tijdens de vakantie in Zuid Afrika (safari)
Dagelijkse foto’s (vakantie, feestjes enz)
Verdere specificaties;
• Aangezien hij wordt gebruikt voor kitesurf en safari foto’s zat ik te denken aan veel zoom.
• Goed beeld kwaliteit,
• Stabilisatie.
• Makkelijk te bedienen.
• Tussen welke modellen twijfel je en waarom?
Had in gedachten;
• de Sony CyberShot DSC-HX300b
Waarom, Veel zoom, Na te stellen beeldpunt door draaifunctie op lens. Beeld stabilisatie.
de Panasonic Lumix DMC-FZ72
Nog meer zoom
Bij voorbaat dank voor jullie hulp.
Dennis
Aangezien ik opzoek ben naar een nieuwe camera ben ik me gaan inlezen op het gebied van deze moeilijke materie.
Tijdens het lezen van deze materie dacht ik dat ik YES!! Dit wordt hem… de Sony CyberShot DSC-HX300b…. Voordat ik deze camera wilde gaan kopen dacht ik… ik zal eerst is met mijn collega’s gaan praten welke ervaringen zij hebben… en toen begon het. De ene zij… als je toch zo’n grote camera koopt, waarom ga je dan niet voor een spiegel reflex, dan kan je altijd lenzen verwisselen en begint bij de zelfde prijs. De ander zij… Neem een systeemcamera dat is mikken, zoomen en schieten.. en zo ging het maar verder. Tot ik dacht...nu weet ik het niet meer
Wat zouden jullie mij kunnen aanraden?
• Hoeveel geld wil je er aan uitgeven?
+/- 400 euro
• Wat voor camera wil je?
Daar moet ik nog uit zien te komen wat ik hopelijk na dit topic ben.
• Waar gaat de camera voor gebruikt worden en zijn er nog specifieke eisen waar de camera aan moet voldoen?
De camera gaat gebruikt worden voor sportfotografie (kitesurfen)
Tijdens de vakantie in Zuid Afrika (safari)
Dagelijkse foto’s (vakantie, feestjes enz)
Verdere specificaties;
• Aangezien hij wordt gebruikt voor kitesurf en safari foto’s zat ik te denken aan veel zoom.
• Goed beeld kwaliteit,
• Stabilisatie.
• Makkelijk te bedienen.
• Tussen welke modellen twijfel je en waarom?
Had in gedachten;
• de Sony CyberShot DSC-HX300b
Waarom, Veel zoom, Na te stellen beeldpunt door draaifunctie op lens. Beeld stabilisatie.
de Panasonic Lumix DMC-FZ72
Nog meer zoom
Bij voorbaat dank voor jullie hulp.
Dennis