Één specifieke website wil niet laden in het gehele huis

Pagina: 1
Acties:

• Birdie_NL
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-08 06:59
Ik heb al 3 weken lang het volgende probleem.

Ik heb een Glasvezel abonnement van Telfort en ervaar sinds een tijd het probleem dat ik 1 specifieke website niet kan openen. Deze website genaamd: www.e30fansite.nl is vanaf geen enkele pc, mac, iPad of iPhone te benaderen.

Zodra ik WIFI uitschakel op mijn iPhone, opent de website keurig en is er niets aan de hand.

Ik heb al contact gehad met Telfort en zij hebben een aantal stappen doorlopen met mij, o.a. een Tracert in het commandprompt en de standaard dingen zoals het modem resetten, dns flush enz..

Ze wilden uiteindelijk zelf onderzoeken wat het probleem zou kunnen zijn maar belden vanmiddag terug met het bericht dat het een probleem was van buiten-af en dat ze mij helaas niet verder konden helpen..

Oftewel, er zou iets fout gaan tussen de buitenkant van het modem en de betreffende website.
Ik ken de beheerder van de betreffende website en ik heb geen IP ban of iets anders dat de boel ophoud.

Voor mij is dit niet zomaar een website dus vandaar dat ik toch de hulp van jullie nodig heb.

Ik hoop dan ook dat iemand een idee heeft waar of wat er fout gaat en hoe ik de website weer normaal kan gaan bezoeken.

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:12
Als hij het niet doet op je vaste lijn / WiFi dan zal er ergens iets verkeerd zitten in je Router.
Dit zou nog eens best je DNS kunnen zijn die de website niet goed resolved.
Zou je eens kunnen proberen om je DNS van je netwerkkaart handmatig op 8.8.8.8 te zetten.

Als hij het dan wel doen ligt het aan je DNS servers.
Doet hij het dan niet, kan het ook zo zijn dat er een blokkade door de website maker gedaan is.

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-12 09:26
Al geprobeerd andere DNS te gebruiken of een proxy?

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:48

Fiber

Beaches are for storming.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
brndst schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:52:
Ik ken de beheerder van de betreffende website en ik heb geen IP ban of iets anders dat de boel ophoud.
Ik denk toch dat je het daar moet zoeken! Ik had pas ook een IP-ban te pakken van een overenthousiaste firewall bij m'n webserver, toen ik 10 FTP-connecties tegelijk opende...

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:12
Als ik het IP opzoek dan zit het bij Helder webhosting.

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:46
Probeer eens je computer direct in het modem, dan weet je of het aan de router ligt.
Pagina: 1