Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobod
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-05 18:59
ik heb zo net mijn tritton pro+(pc/mac only) binnen
en hij heeft geweldig geluid, maar ik dacht eerst van wat klinkt de bass zacht en dof, maar de headset gebruikt de subwoofer dus alleen in 5.1(games en films), nu wil ik muziek afspelen, maar dat gebeurt nu zonder bass, heeft iemand hier een oplossing voor, hoe ik mijn 2.0 muziek en youtube videos ook door mijn subwoofer kan afspelen, dus dat het geluid 2.1 wordt. ik gebruik virtual dj voor muziek, maar als andere software de oplossing is doe ik dat ook graag.

daarnaast heb ik nog een probleem
de usb kabel voor de headset geeft de headset stroom(er zitten losse 3.5mm jacks bij, maar als ik deze in mijn usb poort stop stoort deze waneer in andere usb input devices gebruik, zoals toetsenbord of muis, dus als ik typ of klik hoor ik een brommetje. dit heb ik tijdelijk opgelost door een aparte usb adapter(de oplader van mijn telefoon) te gebruiken, je snapt natuurlijk dat ik dat niet wil blijven doen, heeft iemand ervaring hiermee, en weet wat ik hier mee moet? ik heb alle usbs dan in een moederboard, de usb port aan de voorkant gebruiken(met usb verlengkabel) werkt ook niet beter, mijn moederbord is een asrock z77 pro4
alvast bedankt voor het meedenken in mijn probleem.