@DarkSide
Mooie plaat, maar zie je die sterren ook nog voldoendeop het canvas doek?
Yup
v0LrAtH schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:57:
[...]
Dank voor de zeer uitgebreide bespreking van XPozer. Natuurlijk breng je me zo wel weer aan het twijfelen, en ik overweeg nu toch serieus hiervoor te gaan. Had gedacht dat het slechts een veredeld canvas was, maar het lijkt me toch best wel scherp te zijn, en mooie kleuren te bieden.
Als jij zou moeten kiezen, zonder naar de prijs te kijken, verkies je dan de gallery of de XPozer print?
Ik zou zelf geen signatuur zetten onder een eigen foto die ik thuis ophang, maar mits het een mooie signatuur is (en dat is die van jou best wel), vind ik dat het vooral persoonlijke smaak is. Het zou me alleszins niet storen.
Zonder naar de prijs te kijken? 100€ vs 227€ is imo moeilijk te negeren
Gallery-print: zwaarder = verplicht boren, duurder, wisselen = volledig nieuw product = nog duurder, spiegelend.
Xpozer: kan met dubbelzijdige kleefsystemen bevestigd worden (tenzij hij vanavond als ik thuis kom op de grond blijkt te liggen

), goedkoper, foto wisselen = frame behouden = nog goedkoper, mat.
Scherpte imo gelijk of vanop gebruikelijke kijkafstand geen merkbaar verschil, maar de gallery print heeft (letterlijk) wel iets meer bling-bling looks...
Xpozer is absoluut niet te vergelijken met canvas hoor. Het "papier" is volledig glad (heeft een zijdezachte feel eigenlijk) en weerhoudt dus een veel hogere resolutie dan een canvas doek.
Als je wil, maak ik eens een macro opname van de signature op m'n foto, die zal de werkelijke print-scherpte best tonen.
Ivm signature, nja, het was een twijfelgeval, op aanraden van de moeder toegevoegd
Ik denk dat m'n volgende ook eerder terug zonder zullen zijn.
En eerlijk gezegd, zonder naar de prijs te kijken, zal het waarschijnlijk terug een xpozer zijn...