After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Hmmz, bij mij ziet het er een stuk beter uit. Op wat voor monitor/met wat voor OS en browser bekijk je het artikel?
W7x64, Firefox 26, browser neemt ongeveer de helft van een 1920*1080 monitor in gebruik. Browser breder maken (en F5'en voor de zekerheid) maakt geen verschil.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Tsjechie ipv Tjechie...
-jammer dat bijna iedereen dat verkeerd schrijft.
-jammer dat bijna iedereen dat verkeerd schrijft.
Raar, heb nu alle landen veranderd in drieletterige namen, dan zou het opgelost moeten zijn, hoop ik.
@Alex86 ik wist dat serieus niet, dank! Aangepast
@Alex86 ik wist dat serieus niet, dank! Aangepast
Dat is een mooie oplossing, thanksarnoudwokke schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:32:
Raar, heb nu alle landen veranderd in drieletterige namen, dan zou het opgelost moeten zijn, hoop ik.
Oscar Wilde
Nog een opmerking hier. Het artikel begint met:
Op geen enkele manier kan je hieruit gemiddelden van de uitgaven van Belgische en Nederlandse consumenten afleiden.
Die "gemiddeld" klopt niet. Het onderzoek waarvan sprake heeft het over mediaanwaarden (zoals ook correct aangegeven verderop) van de productprijzen.Nederlanders en Belgen zijn gemiddeld meer geld kwijt voor triple-play pakketten met internet, tv en telefonie dan inwoners van omringende landen."
Op geen enkele manier kan je hieruit gemiddelden van de uitgaven van Belgische en Nederlandse consumenten afleiden.
Inderdaad MatthiasDS, ik nam taalkundig een shortcut
Aangepast naar 'veelal'
Waarom staat Japan er eigenlijk tussen, niet echt een omringend land toch ?
De grafiek gaat over de prijzen van triple-play in OESO-landen, daar valt Japan ook onder. Uit de grafiek wordt dan vervolgens conclusies getrokken hoe onze prijs zich verhoudt met omringende landen.
Pagina: 1