Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nederlanders en Belgen betalen relatief veel voor internet,

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
De namen van de landen onder de grafiek vallen over elkaar heen.
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/NederlandersenBelgenbetalenrelatiefveelvoorinternettventelefonie.jpg
Bugje?

Edit: En Dene-marken? Wat doet dat streepje daar? :? Zelfde met Luxem-burg.

[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 06-02-2014 12:30 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Hmmz, bij mij ziet het er een stuk beter uit. Op wat voor monitor/met wat voor OS en browser bekijk je het artikel?

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/1391687182.jpeg

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
W7x64, Firefox 26, browser neemt ongeveer de helft van een 1920*1080 monitor in gebruik. Browser breder maken (en F5'en voor de zekerheid) maakt geen verschil.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Alex86
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-11 16:25
Tsjechie ipv Tjechie...

-jammer dat bijna iedereen dat verkeerd schrijft.

• arnoudwokke

arnoudwokke

Redacteur
Raar, heb nu alle landen veranderd in drieletterige namen, dan zou het opgelost moeten zijn, hoop ik.
@Alex86 ik wist dat serieus niet, dank! Aangepast :)

• Alex86
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-11 16:25
Graag gedaan, succes!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
arnoudwokke schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:32:
Raar, heb nu alle landen veranderd in drieletterige namen, dan zou het opgelost moeten zijn, hoop ik.
Dat is een mooie oplossing, thanks :)

Oscar Wilde

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-11 20:37
Nog een opmerking hier. Het artikel begint met:
Nederlanders en Belgen zijn gemiddeld meer geld kwijt voor triple-play pakketten met internet, tv en telefonie dan inwoners van omringende landen."
Die "gemiddeld" klopt niet. Het onderzoek waarvan sprake heeft het over mediaanwaarden (zoals ook correct aangegeven verderop) van de productprijzen.

Op geen enkele manier kan je hieruit gemiddelden van de uitgaven van Belgische en Nederlandse consumenten afleiden.

• arnoudwokke

arnoudwokke

Redacteur
Inderdaad MatthiasDS, ik nam taalkundig een shortcut :s Aangepast naar 'veelal' :)

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Waarom staat Japan er eigenlijk tussen, niet echt een omringend land toch ?

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:28
De grafiek gaat over de prijzen van triple-play in OESO-landen, daar valt Japan ook onder. Uit de grafiek wordt dan vervolgens conclusies getrokken hoe onze prijs zich verhoudt met omringende landen.
Pagina: 1