Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08 13:59
Mede-auteur:
  • vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49

vali

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/wqzy3a.jpg

Dit topic is bedoeld om te discussiëren over het - volgens geruchten - aankomende topmodel van Nokia, de Lumia 1820.

De Lumia 1820 is nog niet officieel aangekondigd maar zou de opvolger worden van de Lumia 1020. Waarschijnlijk wordt deze smartphone eind februari 2014 aangekondigd op MWC in Barcelona.

Key features:
Display: 5.2-inch 2K display (1440 x 2560 pixel)
Afmeting: ??
Gewicht: ??
Processor: Quad-core processor Qualcomm Snapdragon 805
RAM: 3GB of RAM
Opslag: 32GB of internal memory + Micro SD slot
Batterij: 3,400 battery
Camera: Lytro style camera
Flitser: Xenon Flash.

24 Februari wordt de Mobile World Congres weer gehouden en hopelijk wordt er dan meer bekend gemaakt over dit toestel.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/246s2tu.jpg

Als er mensen zijn willen helpen met de topic start, stuur dan ff een DM.

[ Voor 44% gewijzigd door PaT op 04-03-2014 07:19 ]

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
Lijkt me een ideale opvolger voor mijn lumia 920. Ik was eerst aan het uitkijken naar een international versie van de lumia 929 (momenteel exclusief voor Verizon in de US), maar vind deze een nog beter alternatief. Hopelijk komt deze er daadwerkelijk en komt de camera in de buurt van de lumia 1020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Kijk ik ben blij dat ik nog eventjes gewacht heb met mijn nieuwe aankoop. Krijg mijn aankoop bedrag terug van mijn l920 en wacht liever op de 2014 modellen van Nokia. De 1520 vind ik net wat te groot :)

Weer ironisch om te zien dat op de FP helemaal niks te vinden is over dit toestel, net als nieuws over het bedrijf van Rudy Huyn. Als dit een grote android developer was geweest, had het vast een eigen gedeelte op de FP gehad....

[ Voor 36% gewijzigd door vali op 06-02-2014 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
vali schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:18:
Kijk ik ben blij dat ik nog eventjes gewacht heb met mijn nieuwe aankoop. Krijg mijn aankoop bedrag terug van mijn l920 en wacht liever op de 2014 modellen van Nokia. De 1520 vind ik net wat te groot :)

Weer ironisch om te zien dat op de FP helemaal niks te vinden is over dit toestel, net als nieuws over het bedrijf van Rudy Huyn. Als dit een grote android developer was geweest, had het vast een eigen gedeelte op de FP gehad....
Het enige wat op tweakers reeds verschenen is omtrent de lumia 1820, is volgende: nieuws: Mogelijke render-afbeelding Lumia 1820 met Windows Phone 8.1 verschijnt online

Ik veronderstel - afgaand op de specs en prijszetting van de lumia 920/1020/1520 conform hun releasedatum - dat dit toestel waarschijnlijk een introprijs van €699 zal kennen.

[ Voor 70% gewijzigd door shizoframia op 06-02-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
shizoframia schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:18:
[...]

Het enige wat op tweakers reeds verschenen is omtrent de lumia 1820, is volgende: nieuws: Mogelijke render-afbeelding Lumia 1820 met Windows Phone 8.1 verschijnt online

Ik veronderstel - afgaand op de specs en prijszetting van de lumia 920/1020/1520 conform hun releasedatum - dat dit toestel waarschijnlijk een introprijs van €699 zal kennen.
Oeps dat heb ik over het hoofd gezien :) Ben benieuwd wat we 24 februari gaan verwachten. Goedkoop gaat het inderdaad niet worden, maar dat zijn geen enkele high end toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJbeats
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-05-2021
Ik hoop dat ze de camera wat kleiner hebben weten te krijgen of dat ze komen met een alternatief 5 inch toestel met kleine camera. Vind die op de 1020 toch echt te groot....

Weet iemand van jullie ook hoe het zit met windows phone updates, er gaat een gerucht rond dat wp9 in dit najaar verschijnt en ik ben benieuwd of er een eenvoudige manier is om deze telefoons te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
AJbeats schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 17:28:
Ik hoop dat ze de camera wat kleiner hebben weten te krijgen of dat ze komen met een alternatief 5 inch toestel met kleine camera. Vind die op de 1020 toch echt te groot....

Weet iemand van jullie ook hoe het zit met windows phone updates, er gaat een gerucht rond dat wp9 in dit najaar verschijnt en ik ben benieuwd of er een eenvoudige manier is om deze telefoons te updaten.
De camera zou iets totaal nieuws zijn, waar Nokia sinds ruim een jaar mee bezig is. De technologie noemt lytro-style en betreft eigenlijk 16 kleinere camera's die elk een deel van het beeld opslaan. Google dit maar eens en dan wordt het duidelijk.

Praktisch impliceert dit dat de bult zoals bij de 1020 niet meer het geval zou zijn, dat hoop ik toch. Er is bovendien sprake dat het toestel niet dikker zou zijn dan de lumia 928.

Mijn hoop is dat deze nieuwe technologie dezelfde kwaliteit foto's kan nemen als de lumia 1020.

Btw, ikzelf heb van de 1020 afgezien omdat ik de snelheid van het foto's nemen niet vlot genoeg vind om mee te kunnen met een deftige dslr. Ikzelf heb een eos 7D en kan tot 8 foto's per seconde nemen, die seconde(n) vertraging maakt voor mij wel degelijk het verschil. Niet dat het voor mij even snel moet, maar het moet sneller dan bij de 1020 om een vervanger waardig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
Waarschijnlijk wordt de lumia 930 (quad core 2.2; 2GB ram, 16GB + SD, 20megapixel camera, ...) ook een waardige opvolger voor de lumia 920 echter midrange. De lumia 1820 zal het nieuwe vlagschip worden.

We'll know next week...

[ Voor 6% gewijzigd door shizoframia op 17-02-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:56
shizoframia schreef op maandag 17 februari 2014 @ 15:26:
Waarschijnlijk wordt de lumia 930 (quad core 2.2; 2GB ram, 16GB + SD, 20megapixel camera, ...) ook een waardige opvolger voor de lumia 920 echter midrange. De lumia 1820 zal het nieuwe vlagschip worden.

We'll know next week...
Ben benieuwd. We hebben dadelijk dus een ICON/929, een 1520, een 1820 en een 930 als topmodellen. Wel veel keuze in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het word er met de namen ook niet makkelijker op, de x20 series gaan -waarschijnlijk- allemaal x30 heten, maar de opvolger van de 1020 ineens de 1830? De logica is zo ver te zoeken. Of zou het komen omdat dit dan het hoogste nummer is en ze die aan hun flagship toestel willen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
De icon zal niet voor ons zijn... we kunnen hem wel kopen in de VS en het grootste deel van de features werkt hier wel, maar bvb. 4G is hardwarematig specifiek voor Verizon en werkt niet elders.

De 1520 is voor mij te groot, de 1520V is misschien ook een goed alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 15:43:
Het word er met de namen ook niet makkelijker op, de x20 series gaan -waarschijnlijk- allemaal x30 heten, maar de opvolger van de 1020 ineens de 1830? De logica is zo ver te zoeken. Of zou het komen omdat dit dan het hoogste nummer is en ze die aan hun flagship toestel willen geven?
De logica in namen wordt waarschijnlijk wel duidelijk eens de nieuwe toestellen werden aangekondigd. Tenminste als er logica in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/30mwwu8.png

ik moet eerlijk zeggen dat het nu idd behoorlijk onduidelijk is, tot aan de Lumia 920 was het duidelijk welk toestel het toptoestel was. Nu is er dus (als ik 't goed begrijp?) straks de 929(icon), 930, 1020(is er al, maar nog redelijk nieuw dacht ik zo), 1520(v) en 1820?

http://www.gsmarena.com/n...and_630_635-news-7802.php
http://www.gsmarena.com/n...ked_photos_-news-7663.php

Ik wacht wel af tot ze er zijn; en dan is 't een kwestie van vergelijken..

[ Voor 7% gewijzigd door GS88 op 18-02-2014 03:22 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
De Lumia 929 (Icon) is niet voor de wereldmarkt bestemd, het is een speciaal model voor de Amerikaanse provider Verizon, net als de 928.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:44

migros

Nooit meer een Samsung

Vandaag blijkbaar niets uitgekomen over dit toestel :)

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-09 10:05
migros schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:12:
Vandaag blijkbaar niets uitgekomen over dit toestel :)
Was ook niet de verwachting, de eerste WP8.1 toestellen worden verwacht tegelijk met de presentatie van WP8.1 (tijdens BUILD).. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:56
Sonny7 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:58:
[...]

Was ook niet de verwachting, de eerste WP8.1 toestellen worden verwacht tegelijk met de presentatie van WP8.1 (tijdens BUILD).. :)
Klopt, maar toch een beetje jammer. Vallen ze dadelijk toch weer buiten de boot. Zometeen hebben HTC, Samsung en Sony (en eventueel LG) al weer toestellen op de markt voordat de nieuwe Lumia's komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
Mocht de lumia 929 (aka de icon) beschikbaar worden in BE & NL (wat ikzelf weinig waarschijnlijk acht), wie van jullie zou voor de icon gaan en wie voor de lumia 1820? Btw, het feit dat glance momenteel niet werkt op de icon buiten beschouwing gelaten. Ik zou sterk twijfelen...

IMO zal de 1820 het nieuwe vlagschip zijn met lumia 1020-achtige fotografie zonder de processorbeperkingen van deze laatste.

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:38
Iemand al wat meer gehoord over deze telefoon? Of heb ik wat gemist van het WMC?

• vali
RoadRunnerRik schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:56:
Iemand al wat meer gehoord over deze telefoon? Of heb ik wat gemist van het WMC?
Er is helemaal niks besproken jammer genoeg.. Denk persoonlijk dat met Windows Phone 8.1 de nieuwe devices worden getoond. Zag dat de groene 1520 en de Samsung Huron er dan eraan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
shizoframia schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 08:56:
Mocht de lumia 929 (aka de icon) beschikbaar worden in BE & NL (wat ikzelf weinig waarschijnlijk acht), wie van jullie zou voor de icon gaan en wie voor de lumia 1820? Btw, het feit dat glance momenteel niet werkt op de icon buiten beschouwing gelaten. Ik zou sterk twijfelen...

IMO zal de 1820 het nieuwe vlagschip zijn met lumia 1020-achtige fotografie zonder de processorbeperkingen van deze laatste.
Denk dat Verizon hier achter zit net als dat de ATT versie van de 1520 geen Qi heeft of PMA standaard terwijl dat de non-carrier versie van de 1520 wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

RoadRunnerRik schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:56:
Waarschijnlijk bij een andere evenement "BUILD".

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Gewoon even hardop redenerend is de Icon eigenlijk de laatste "klassieke" Windows Phone 8 smartphone wat mij betreft. Ja, onder de motorkap ligt er veel moois, maar het toestel heeft nog steeds hardware matige knoppen. Dat is gewoon niet meer nodig tegenwoordig en ik koop dus ook zeker geen toestel dat geen on-screen toetsen heeft.

Nu ben ik heel benieuwd of de Europese versie van de Icon WEL on-screen toetsen gaat krijgen, zoals dat vanaf Windows 8.1 mogelijk wordt. Of Nokia tijdens BUILD een toestel gaat aankondigen...??? Geen idee. De overname door Microsoft zal rond die tijd ook wel afgerond kunnen worden, dus wellicht dat de eerste Microsoft Lumia dan getoond gaat worden?

Wat ik wel weet is dat ik echt niet kan wachten op Windows Phone 8.1... man o man, je huidige Windows Phone 8 toestel wordt er een compleet nieuw toestel door!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:29

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

PaT schreef op maandag 03 maart 2014 @ 08:13:
Gewoon even hardop redenerend is de Icon eigenlijk de laatste "klassieke" Windows Phone 8 smartphone wat mij betreft. Ja, onder de motorkap ligt er veel moois, maar het toestel heeft nog steeds hardware matige knoppen. Dat is gewoon niet meer nodig tegenwoordig en ik koop dus ook zeker geen toestel dat geen on-screen toetsen heeft.

Nu ben ik heel benieuwd of de Europese versie van de Icon WEL on-screen toetsen gaat krijgen, zoals dat vanaf Windows 8.1 mogelijk wordt. Of Nokia tijdens BUILD een toestel gaat aankondigen...??? Geen idee. De overname door Microsoft zal rond die tijd ook wel afgerond kunnen worden, dus wellicht dat de eerste Microsoft Lumia dan getoond gaat worden?

Wat ik wel weet is dat ik echt niet kan wachten op Windows Phone 8.1... man o man, je huidige Windows Phone 8 toestel wordt er een compleet nieuw toestel door!
WP8.1 + Lumia Icon/929 zonder hardwareknoppen is een toestel waar ik best wel een keertje vol voor in de buidel wil tasten. Man wat is die Icon een mooi toestel en met 8.1 erop zou het helemaal af zijn....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Denk voor EU dat de 1ste echte onscreen buttons pas gaan komen met de Windows Blue toestellen a la Lumia 930 etc.

ben persoonlijk nog een beetje heet en koud van Windows Phone , heb het altijd al eens willen proberen en 8.1 brengt veel functies die ik voorlopig nog mis maar de apps situatie houd me een beetje af.

Niet dat ik 1 van de klagers ben van '' te weinig apps '' maar vraag me af hoelang ik in de toekomst moet wachten op een app die bv op Google Play / iOS uitkomt om dan naar WP te komen.

Beetje de Spotify situatie , volgens de Windows Store al geen update meer gehad sinds augustus 2013, Spotify heeft wel een update + redesign van de app voor de lente beloofd maar dingen als dit houden me een beetje tegen.

Ook reken ik vaak op de resell van mn huidig toestel voor ik een nieuw toestel koop zodat ik 50% betaal en 50% via geld van mn huidig toestel te verkopen en op de Belgische fora wat ik gebruik voor buy&sell is er weinig vraag naar WP toestellen, als ik een iPhone of HTC One koop die krijg ik binnen een jaar nog vlot weg.

Maar toch blijft de WP bug kriebelen , misschien eens zien hoe de Lumia 930 er gaat uit zien en indien onscreen buttons en goed design toch maar eens de WP duik wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Katmi schreef op maandag 03 maart 2014 @ 23:24:

Maar toch blijft de WP bug kriebelen , misschien eens zien hoe de Lumia 930 er gaat uit zien en indien onscreen buttons en goed design toch maar eens de WP duik wagen.
Als het kriebelt moet je krabben.
Als je enigszins terughoudend bent, en dat was ik in het begin ook.
Dan zou ik zeggen ga eerst voor een goedkope 520 oid, nieuw of tweedehands kosten ze in ieder geval geen onoverkomelijk kapitaal.
Daarna kan je altijd nog een keuze maken zonder een 500,- of meer te hebben vergooid.

Maar om de groei van WP daadwerkelijk te ervaren en te waarderen moet je hem eigenlijk aanschaffen voor de update.
Ik heb de mijne voor de Amber update gekocht, dus heb de groei redelijke wijs meegemaakt en weet het steeds meer en meer te waarderen.
Zoals de kaarten nu geschud zijn stap ik niet gauw meer terug naar Droid.

Alle apps die ik nodig had heb ik kunnen vinden, nu zijn dat er gelukkig niet veel.
De enige app die ik niet had was custom made, maar dat probleem heeft zich inmiddels ook al opgelost dankzij een welwillende ontwikkelaar.
Dus voorlopig geen reden meer om een Droid te nemen en ben ik dus inmiddels ook al aan het rondkijken voor een kwalitatief beter toestel.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Amadeus1966 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 02:49:
[...]
Ik heb de mijne voor de Amber update gekocht, dus heb de groei redelijke wijs meegemaakt en weet het steeds meer en meer te waarderen.
:')

Ik moest even lachen... (verder absoluut niet lullig bedoeld). De groei van WP8 stelt tot nu toe werkelijk geen ene r##t voor. De updates die we gehad hebben zijn minuscuul in vergelijking met destijds de WP7.5 update (ook al redelijk teleurstellend) en de nu komende 8.1 update (Gigantisch!).

Hopelijk verkloot Microsoft het niet weer...

Overigens zit ik net de TS nog eens door te lezen, maar sinds wanneer zou de 1820 de opvolger van de 1020 zijn? De 1820 wordt toch de Europese Icon? En de specs die er staan vind ik ook wel een hoog "wishful thinking" gehalte hebben.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
PaT schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 07:24:
[...]

:')

Ik moest even lachen... (verder absoluut niet lullig bedoeld). De groei van WP8 stelt tot nu toe werkelijk geen ene r##t voor. De updates die we gehad hebben zijn minuscuul in vergelijking met destijds de WP7.5 update (ook al redelijk teleurstellend) en de nu komende 8.1 update (Gigantisch!).

Hopelijk verkloot Microsoft het niet weer...

Overigens zit ik net de TS nog eens door te lezen, maar sinds wanneer zou de 1820 de opvolger van de 1020 zijn? De 1820 wordt toch de Europese Icon? En de specs die er staan vind ik ook wel een hoog "wishful thinking" gehalte hebben.
Nou, niet veel voorstellen, ik ben begonnen met WindowsMobile 4, dit meegenomen ben ik toch van mening dat MS aardig is doorgegroeid.
Het enige waar ze over zijn gestruikeld is de schare ontwikkelaars, welke zich an masse op Droid hadden gestort, deels voor de hobby en anderzijds voor een zakcentje ( en voor sommigen iets meer dan een zakcentje ).
Daarnaast hebben ze de WP7 bezitters nog eens in de kou laten staan ( redenen bekent, maar voor sommigen discutabel ).
Als ze vanaf Windows Mobile ineen keer goed hadden doorgepakt dan waren ze inderdaad nu stukken verder geweest, zeker als ze de Windows7 debacle anders hadden aangepakt, want dat heeft ook veel gebruikers en dito ontwikkelaars gekost.
En beiden zijn hard nodig, want daar komen de ideeën en de cashflow immers vandaan.
Kijk alleen maar naar de nieuwe ( vermoedelijke ) interface, met de transparanten.
Er waren verscheidene ontwikkelaars die daar al veel eerder op hadden ingespeeld.
Nu wordt hun werk en ideeën opgeslokt in het grote geheel en hebben zij het voor het nakijken.
Leuk voor de gebruiker, maar niet voor de ontwikkelaars........want die missen weer een stukje inkomen.

Voor wat de opvolgers en vlaggenschepen betreft van Nokia, daar ontgaat mij ook alle logica.
Ik zie geen enkele echt als opvolger maar gewoon als individuele toestellen.
Verizon maakt het wat dat betreft ook niet echt gemakkelijk.
Nu was er weer een kreet geslaakt van "Martini" en zo zijn er wel meerdere dingen geroepen.
Voor bijvoorbeeld de 520 zou de 521 komen met wat meer ram.....ze zijn er inmiddels wel, maar niet hier.
En zo zijn er wel meer toestellen die alleen elders te verkrijgen zijn behalve natuurlijk hier.
Heb het gevoel dat we nu een beetje doodgegooid worden met de Lumia's, op zich niet zo verkeerd want dat drukt natuurlijk op de prijzen van de eerdere uitgebrachte uitvoeringen.
Ik zit zelf tegen de 1320 aan te hikken, maar ben bang dat ik alleen al spijt krijg van de camera.
Dus dan is de volgende die in beeld komt de 1520 ( wil wel een grote 6" oorwarmer hebben ;-) )
Maar die is mij gewoon op dit moment nog te duur, immers voor de 300,- aan meerprijs bovenop de 1320 heb ik ook een gewone "echte" camera..........oke toegegeven het is een geheel andere toestel, maar de rest gebruik ik toch niet dus dan is dat best wel "duur" geld.
Maar ja, wie weet wat de nieuwe generatie 8.1 ons nog gaat brengen aan toestellen.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
Begin het gevoel te krijgen dat de lumia 1820 er niet of nooit zal komen. Was trouwens een bizar volgnummer in vergelijking met alle andere toestellen die zijn uitgekomen / warden aangekondigd.

Ik heb in ieder geval een apart topic aangemaakt voor de nokia lumia 930, zie shizoframia in "[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 930 - Deel 1".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
Begin het gevoel te krijgen dat de lumia 1820 er niet of nooit zal komen. Had/heeft trouwens een bizar volgnummer in vergelijking met alle andere toestellen die zijn uitgekomen / werden aangekondigd.

Ik heb in ieder geval een apart topic aangemaakt voor de nokia lumia 930, zie [WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 930 - Deel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En bevestigd hij (hij mag dat natuurlijk niet 100% bevestigen) de komst van de Lumia 930.
(en de 630 en WP8.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Nou, dit draadje kan verwijderd worden denk?
Aangezien deze smartphone niet bestaat en ook nooit zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Heb al een TR aangemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT