PaT schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 07:24:
[...]
Ik moest even lachen... (verder absoluut niet lullig bedoeld). De groei van WP8 stelt tot nu toe werkelijk geen ene r##t voor. De updates die we gehad hebben zijn minuscuul in vergelijking met destijds de WP7.5 update (ook al redelijk teleurstellend) en de nu komende 8.1 update (Gigantisch!).
Hopelijk verkloot Microsoft het niet weer...
Overigens zit ik net de TS nog eens door te lezen, maar sinds wanneer zou de 1820 de opvolger van de 1020 zijn? De 1820 wordt toch de Europese Icon? En de specs die er staan vind ik ook wel een hoog "wishful thinking" gehalte hebben.
Nou, niet veel voorstellen, ik ben begonnen met WindowsMobile 4, dit meegenomen ben ik toch van mening dat MS aardig is doorgegroeid.
Het enige waar ze over zijn gestruikeld is de schare ontwikkelaars, welke zich an masse op Droid hadden gestort, deels voor de hobby en anderzijds voor een zakcentje ( en voor sommigen iets meer dan een zakcentje ).
Daarnaast hebben ze de WP7 bezitters nog eens in de kou laten staan ( redenen bekent, maar voor sommigen discutabel ).
Als ze vanaf Windows Mobile ineen keer goed hadden doorgepakt dan waren ze inderdaad nu stukken verder geweest, zeker als ze de Windows7 debacle anders hadden aangepakt, want dat heeft ook veel gebruikers en dito ontwikkelaars gekost.
En beiden zijn hard nodig, want daar komen de ideeën en de cashflow immers vandaan.
Kijk alleen maar naar de nieuwe ( vermoedelijke ) interface, met de transparanten.
Er waren verscheidene ontwikkelaars die daar al veel eerder op hadden ingespeeld.
Nu wordt hun werk en ideeën opgeslokt in het grote geheel en hebben zij het voor het nakijken.
Leuk voor de gebruiker, maar niet voor de ontwikkelaars........want die missen weer een stukje inkomen.
Voor wat de opvolgers en vlaggenschepen betreft van Nokia, daar ontgaat mij ook alle logica.
Ik zie geen enkele echt als opvolger maar gewoon als individuele toestellen.
Verizon maakt het wat dat betreft ook niet echt gemakkelijk.
Nu was er weer een kreet geslaakt van "Martini" en zo zijn er wel meerdere dingen geroepen.
Voor bijvoorbeeld de 520 zou de 521 komen met wat meer ram.....ze zijn er inmiddels wel, maar niet hier.
En zo zijn er wel meer toestellen die alleen elders te verkrijgen zijn behalve natuurlijk hier.
Heb het gevoel dat we nu een beetje doodgegooid worden met de Lumia's, op zich niet zo verkeerd want dat drukt natuurlijk op de prijzen van de eerdere uitgebrachte uitvoeringen.
Ik zit zelf tegen de 1320 aan te hikken, maar ben bang dat ik alleen al spijt krijg van de camera.
Dus dan is de volgende die in beeld komt de 1520 ( wil wel een grote 6" oorwarmer hebben ;-) )
Maar die is mij gewoon op dit moment nog te duur, immers voor de 300,- aan meerprijs bovenop de 1320 heb ik ook een gewone "echte" camera..........oke toegegeven het is een geheel andere toestel, maar de rest gebruik ik toch niet dus dan is dat best wel "duur" geld.
Maar ja, wie weet wat de nieuwe generatie 8.1 ons nog gaat brengen aan toestellen.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....