Toon posts:

Vraagje over de stoomtreinen in MS Train Sim.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik heb geprobeerd te rijden met die stoomtreinen, maar die dingen trekken ongelofelijk langzaam op als er veel wagons achter zitten voornamelijk. Als ze 'los' rijden valt het wel mee. Maar als ik dan zo'n 50 a 60 Mph rij, dan willen ze weer meestal niet harder en vallen ze soms zelfs terug.
Wat doe ik fout?? Ik heb de train brakes 100% released en de locomotive brakes natuurlijk ook.
Verder heb ik de regulator (throttle) en de reverser vol open.
De toevoer van de kolen laat ik de computer regelen.

Hoe moet ik mijn stoomtrein zo hard mogelijk laten optrekken??

Alvast bedankt.
Jeroen.

Verwijderd

de regulator moet je na op gang zijn te komen geleidelijk naar 25 terugbrengen...

EDIT:

Oeps foutje....

de reverser moet je na op gang zijn te komen geleidelijk naar 25 terugbrengen...

De regulator kan wel hoog blijven staan.

Anders kijk even bij de tutorial ofzo, of druk op F11.

Ik weet het ook niet precies.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 juni 2001 14:12 schreef Felysium het volgende:
de regulator moet je na op gang zijn te komen geleidelijk naar 25 terugbrengen...
Kan ik de reverser wel vol open laten of moet ik die ook geleidelijk terugbrengen??

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Even een kort vraagje tussendoor aangezien jij hem al hebt.
Kun je ook met nederlands treinen door nederland rijden? en klopt de omgeving een beetje.

bedankt

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 juni 2001 17:41 schreef ErikRo het volgende:
Even een kort vraagje tussendoor aangezien jij hem al hebt.
Kun je ook met nederlands treinen door nederland rijden? en klopt de omgeving een beetje.

bedankt
Niet in het spel zelf, maar er schijnen wel updates te komen in de toekomst waarbij dat wel zou kunnen.

Ben je van plan het spel te kopen dan???

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:35
Ik zeker wel :)

Al had ik ook liever eerst ff die warez versie gehad dan had ik nu alvast ff kunnen kijken.

Maar kopen doe ik hem zeker.
want ik heb de rest van MS sims ook oliggen hier met heel veel update's

Daarom wil ik hem gewoon hebben

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Om een stoomtrein beetje op gang te krijgen gooi je remmen los en reverser en regulator vol open. Tijdens optrekken moet je de reverser geleidelijk terugbrengen maar naar waar precies weet ik niet.

Soms zit ik net beetje op snelheid en dan zakt alles opeens in, dus helemaal doorhebben doe ik die stoomtreinen nog niet :)

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Op vrijdag 08 juni 2001 18:01 schreef Neobazz het volgende:

[..]
betreft nederland in sim
Niet in het spel zelf, maar er schijnen wel updates te komen in de toekomst waarbij dat wel zou kunnen.

Ben je van plan het spel te kopen dan???
Nou ik had hier nog 200 gulden kadobonnen liggen, waar ik toch niks mee deed.
Dus was wel een leuk excuus geweest om ze een keer op te maken.
Bovendien is een handleiding wel prettig om echt van zo'n sim te genieten.

maarja, ik vind dat soort sims eigenlijk alleen leuk als je lekker door/over nederland kan rijden/vliegen. Een stoomtrien in Engeland kan me niet echt boeien.
Dus ik kijk wel wat ik doe.

groet
Erik

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:35
Is er nu al eens echt een datum bekend waneer hij uit komt of niet?
Als het goed is rond de 15e )volgens mijn laatste nieuws )
maar is dat nog steeds zo ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:59
Op zaterdag 09 juni 2001 12:53 schreef ErikRo het volgende:

[..]
maarja, ik vind dat soort sims eigenlijk alleen leuk als je lekker door/over nederland kan rijden/vliegen. Een stoomtrien in Engeland kan me niet echt boeien.
Dus ik kijk wel wat ik doe.

groet
Erik
Dat is het mooie aan die MS sim titels, er komen zoveel uitbreiding voor, dat is echt niet normaal meer. Grote kans dat er ook NL spul tussen zit (zijn al 2 trajecten in ontwikkeling)

Flickr | Lego collectie

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:13

Skywalker

Use the force Luke!!

Je kunt ook zand strooien dan spinnen de wielen niet zo! Je moet niet vergeten om de knop nog een keer in te drukken anders gooit hij direct al je zand weg!!

May the force be with you!!

Pagina: 1