Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• paul23
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-06-2024
Zoals de titel beschrijft: mijn nexus 4 gaat nooit meer in deep sleep en "stays awake" voor 100% van de tijd. Dit is gebeurt nadat ik hem terug gezet had naar "factory settings". Ik draai nu dus ook android 4.2.2.

Met behulp van wakelock detector kan ik duidelijk zien wat de telefoon "aan" houdt. Dit is "andoid system", als ik er dieper op in kijk dan zie ik specifiek dat (wanneer ik m'n mobiel gewoon laat liggen) 98.9% van de tijd hij bezig is met "GPSlocationfinder". Ik heb al gps "uit" gezet maar dit heeft geen effect.

Wat kan ik doen? Moet ik hem terug brengen naar de winkel om te laten repareren?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Lijkt me een software fout, misschien kun je een andere rom flashen?

• paul23
Hmm verlies ik dan niet m'n garantie? Heb de android pas 4 maanden dus zit nog in de algehele garantie waar de winkel moet aantonen dat het object in orde was.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je Googles location reporting aanstaan? Dat wil nog wel eens voor wat battery drain zorgen.

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

niet een custom kernel draaien? Bijvoorbeeld franco r202 had ook een bug waardoor die niet in deep sleep kwam (is weer gefixed in r203).

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:46
Even een standaard android update draaien (krijg je 4.4) en dan is het gefixed als het goed is. Had ik destijds ook met 4.2.2. Bij 4.3 was het opgelost.

• paul23
4.3 schijnt enorm veel problemen te hebben met het tele2 netwerk (verbinding wegvallen etc), dus daar heb ik van af gezien.

Ik ben 'm nu aan 't upgraden, maar na 1 uur is hij nog steeds op "starting apps".

Ook het normaal -zonder updaten- opstarten duurt uitermate lang, veel langer dan toen ik hem kocht (minuut of 10).
Pagina: 1