Goedendag,
Ik zit met een vraag, een maand of 4 geleden heb ik voor m'n broer een systeem gebouwd met de corsair CX430M (of cx500M weet niet zeker meer) de winkel waar ik hem gekocht heb zei niets negatiefs erover, nu maanden later lees ik overal dat de voeding slechte caps heeft. Nu maak ik mij vrij veel zorgen, is het zo erg als iedereen zegt? Mijn vragen zijn vooral:
Nu de voeding vervangen, of over een paar jaar? Wachten tot hij kapot gaat?
Kun je nog er iets aan doen om het te voorkomen zoals op tijd stof eruit halen?
Gaat elke Corsair CX...M voeding kapot? (lijkt me niet?)
Ik heb in de loop der jaren een medion pc gehad en een qmotion, m'n broer heeft een packard bell gehad. Nu zijn die voedingen die daarin inzitten alle 3 ook niet van denderende kwaliteit.
Hoe denken jullie hierover?
Bij voorbaat dank.
Dennis
Ik zit met een vraag, een maand of 4 geleden heb ik voor m'n broer een systeem gebouwd met de corsair CX430M (of cx500M weet niet zeker meer) de winkel waar ik hem gekocht heb zei niets negatiefs erover, nu maanden later lees ik overal dat de voeding slechte caps heeft. Nu maak ik mij vrij veel zorgen, is het zo erg als iedereen zegt? Mijn vragen zijn vooral:
Nu de voeding vervangen, of over een paar jaar? Wachten tot hij kapot gaat?
Kun je nog er iets aan doen om het te voorkomen zoals op tijd stof eruit halen?
Gaat elke Corsair CX...M voeding kapot? (lijkt me niet?)
Ik heb in de loop der jaren een medion pc gehad en een qmotion, m'n broer heeft een packard bell gehad. Nu zijn die voedingen die daarin inzitten alle 3 ook niet van denderende kwaliteit.
Hoe denken jullie hierover?
Bij voorbaat dank.
Dennis
[ Voor 3% gewijzigd door dennis_rsb op 06-02-2014 10:54 ]