Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OU 2007] Layout verminkt na verplaatsing e-mail

Pagina: 1
Acties:

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-11 15:15

Kryziek

bb || !bb

Topicstarter
Hallo,

Als wij in ons kantoor netwerk een e-mail verplaatsen van mailbox 1 naar mailbox 2, dan is de layout van de e-mail berichten verminkt.
Zelf kan ik geen oorzaak vinden en via google kan ik ook helemaal niets vinden, alleen dat outlook soms de e-mail anders renderd, maar dat is hier niet het geval. Als de e-mail verplaatst is dan is de opmaak gewoon helemaal schots en scheef. De afbeeldingen blijven wel gewoon aanwezig.

Dit is heel storend aangezien er veel tabellen gemaild worden en na het verplaatsen blijft er niets over van de uitlijning waardoor het uitlezen lastig wordt.

Weet iemand hier meer van?

Mvg.

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Betreft het hier een Exchange account?

Outlook doet zelf niks met een bericht wanneer het verplaatst wordt, maar een add-in zoals een virus scanner welke zich integreert met Outlook is hier meestal de oorzaak van.

Welke add-ins worden er op deze computers gebruikt?

Begin met het uitschakelen/verwijderen van het Outlook integratie onderdeel van je virus scanner.
Zie: Disable virus scanner integration?

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Topicstarter
Het gaat inderdaad om exchange accounts.
Ik heb alle custom en alle microsoft add-ins die ik uit kon zetten, uit gezet, maar nog veranderd de opmaak.

Daar naast hebben we geen losse virusscanner naast die van microsoft zelf.

Gebruikte add-ins:
- Eigen add-in om bij het verzenden van een mail een tag toe te voegen aan de mail. (Vangt event van mail versturen op)
- ANVA mail 2 outlook. Dit wordt gebruikt om een e-mail aan een dossier te hangen in ons administratie systeem.
- Microsoft Exchange universele berichtuitwisseling.
- Microsoft Office sharepoint server invoegtoepassing voor importeren van collega's
- Microsoft Outlook service voor mobiele apparatuur
- Microsoft VBA voor outlook invoegtoepassing
- Windows Search Email Indexer

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-11 12:37
Is het opmaak afhankelijk? Met andere woorden, als je e-mail een HTML/RTF/Plain Text layout heeft, allemaal hetzelfde probleem?

En heeft elke gebruiker er last van, of slechts 1? Om uit te sluiten of het een probleem bij de gebruiker(s PC) of op de server is.

• Kryziek

Kryziek

bb || !bb

Topicstarter
Iedereen heeft er last van. Het is zowel met HTML als RTF mailtjes.