Toon posts:

usb tethering te traceren

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Forumleden,

Ik heb het via google proberen te vinden, maar kreeg het niet gevonden!
Op mijn werk is het wat minder druk en daardoor kan ik mijn werk in de 40 uur die er voor staat makkelijk doen. In de tijd die over is, zoek je eens wat op via google, kijk je op funda of ben je in contact met vrienden op facebook. Nu heeft de baas dit voor alle medewerkers bijgehouden een bepaalde periode, ook hij heeft het minder druk waarschijnlijk... Dit heeft hij echter gedaan zonder dit te melden, maar dit terzijde.

Nu heb ik een redelijk data abonnement en op mijn telefoon zit de heerlijke functie usb tethering, kabeltje in de pc, usb tethering aan en voila een netwerkverbinding.
De vragen daarover:
- kan mijn baas zien dat ik deze verbinding maak?
- ik schakel nu de netwerkverbinding van mijn werk uit alvorens ik ga internetten, is dat uitschakelen te traceren? kan hij nu zien welke pagina's ik bekijk?
- of kan ik google chrome of een andere browser zo instellen dat hij altijd de usb tethering verbinding pakt?

Alvast bedankt voor de reacties... ennuh werk ze!!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:03
Gewoon Funda, Facebook en Google vanaf je foon draaien.
Geen verbinding met de pc dus zeker geen traces.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dus de volgende issue, deze moet uit het zicht zijn...

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik snap dat je af en toe wat privezaken op je werk PC doet. Maar als de baas dat niet wil, dan moet je dat gewoon accepteren. Bespreek het met hem en leg uit dat je je werk af hebt. Vind hij het dan nog niet goed, dan kan je deze privezaken beter thuis doen.

Wij gaan je in ieder geval niet helpen met het omzeilen van een bedrijfspolicy/securitypolicy. Dit staat ook beschreven in Het algemeen beleid #verbodenhacken

Dit topic is gesloten.