Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Een paar dagen geleden moest ik mn internet browser geforceerd afsluiten, dit is niet zo heel vreemd maar sindsdien kon ik t ook niet meer opstarten zonder dat ik het geforceerd moet afsluiten. Ook reageert het toestel traag en selecteerd ie dingen als ik scroll door video's op youtube. IK heb geen idee wat er mis is, 't kan een virus zijn maar aan de leeftijd ligt t zoiezo niet (maar +/- 1 jaar oud).

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2014 14:47 . Reden: typefout ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ok, en nu? Ik neem aan dat je dit probleem wilt oplossen, maar ik lees niets over wat je zelf al hebt geprobeerd. Graag meer eigen initiatief.

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:42:
Ok, en nu? Ik neem aan dat je dit probleem wilt oplossen, maar ik lees niets over wat je zelf al hebt geprobeerd. Graag meer eigen initiatief.
Ik heb natuurlijk gezocht op google en ik heb mn appcache leeggemaakt, maar dit hielp niet. Ik ben nogal stuntelig met smartphones dus ik weet niet wat ik allemaal zou kunnen proberen

• 4WardNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-11 13:35
Probeer eens een simpele factory reset, uiteraard na het maken van backups van bestanden en gegevens die je wilt behouden :+

Verwijderd

Topicstarter
4WardNL schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:05:
Probeer eens een simpele factory reset, uiteraard na het maken van backups van bestanden en gegevens die je wilt behouden :+
Ik weet niet of ik me nu dom moet voelen, maar hoe doe ik dat?

• 4WardNL
Verwijderd schreef op zondag 09 februari 2014 @ 14:47:
[...]

Ik weet niet of ik me nu dom moet voelen, maar hoe doe ik dat?
Nee hoor, toen ik laatst m'n toestel moest resetten moest ik ook weer even zoeken. Echter had je er met een simpele zoekopdracht op bijvoorbeeld Google zo achter kunnen komen, net als wat ik net gedaan heb :p

Je kunt het op twee manieren doen, waarbij de een wat drastischer is dan de ander voor zover ik weet:
De drastischere manier:
  1. Schakel je toestel uit
  2. Houd de power- en home-knop tegelijk ingedrukt. Hierdoor krijg je een menu te zien waardoor je kunt scrollen met de volume-knoppen en kunt 'klikken' met de home-knop
  3. Kies hier voor de functie 'Wipe cache / factory reset' (of iets wat erop lijkt, weet de precieze naam niet meer uit m'n hoofd) en start je toestel opnieuw op.
De wat simpelere manier:
Instellingen→ Privacy→ Standaardgegevens herstellen→ Telefoon opnieuw instellen→ Alles wissen

Nogmaals: vergeet geen back-up te maken van belangrijke bestanden op je computer want volgens mij wordt je SD-kaart ook leeggegooid hierdoor!
Je zal namelijk niet de eerste zijn die perongeluk dit vergeet :+

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Correctie: Power + home + volume down voor de drastische manier, als ik me niet vergis ;)

En nee, je sd kaart wordt niet leeggegooid.

Verwijderd

Topicstarter
dutchgio schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:10:
Correctie: Power + home + volume down voor de drastische manier, als ik me niet vergis ;)

4WardNL schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:07:
[...]

Nee hoor, toen ik laatst m'n toestel moest resetten moest ik ook weer even zoeken. Echter had je er met een simpele zoekopdracht op bijvoorbeeld Google zo achter kunnen komen, net als wat ik net gedaan heb :p

Je kunt het op twee manieren doen, waarbij de een wat drastischer is dan de ander voor zover ik weet:
De drastischere manier:
  1. Schakel je toestel uit
  2. Houd de power- en home-knop tegelijk ingedrukt. Hierdoor krijg je een menu te zien waardoor je kunt scrollen met de volume-knoppen en kunt 'klikken' met de home-knop
  3. Kies hier voor de functie 'Wipe cache / factory reset' (of iets wat erop lijkt, weet de precieze naam niet meer uit m'n hoofd) en start je toestel opnieuw op.
De wat simpelere manier:
Instellingen→ Privacy→ Standaardgegevens herstellen→ Telefoon opnieuw instellen→ Alles wissen

Nogmaals: vergeet geen back-up te maken van belangrijke bestanden op je computer want volgens mij wordt je SD-kaart ook leeggegooid hierdoor!
Je zal namelijk niet de eerste zijn die perongeluk dit vergeet :+
En wat is hier zo drastisch aan dan?

• 4WardNL
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 17:24:
[...]

[...]

En wat is hier zo drastisch aan dan?
Dit gaat niet via Android zelf, maar in plaats daarvan via de recovery. Voor zover ik weet verwijdert dit dus meer dingen. (op m'n huidige HTC One X is onder andere het verschil dat wanneer ik het toestel reset via Instellingen, ik niet weer alle welkomst schermpjes te zien krijg en de taalkeuze etc. behouden blijft, terwijl ik na een reset via de recovery de welkomst schermpjes wel krijg en de taalkeuze niet behouden is gebleven. )

Ik denk echter dat voor jou een reset via de Instellingen-app prima voldoet.
dutchgio schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:10:

Bedankt voor de correctie Dutchgio! Heb zelf al een tijdje een ander toestel dus was er niet meer 100% zeker van de toetsencombinatie en dit was ook wat ik op internet tegen kwam. Maar internet heeft het natuurlijk ook niet altijd goed :p

Dat de SD-kaart niet leeggegooid wordt wist ik trouwens achteraf gezien wel. Ik was gisteren niet helemaal wakker denk ik :z

Kan het trouwens zo zijn dat ik jou op XDA ook regelmatig voorbij heb zien komen in het Galaxy Gio gedeelte onder de naam Voetbalremco? :9

[ Voor 19% gewijzigd door 4WardNL op 11-02-2014 10:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de factory reset gedaan maar het ging alleen maar van kwaad tot erger: Ik kan nu buiten de muziek app geen enkele andere app openen zonder dat ik de error krijg dat ik het geforceerd moet sluiten. Ik kan niet eens m'n wekker zetten zonder die error! En het vreemde is, als ik dan op afsluiten druk, sluit het programma niet eens af en wanneer het dan echt uit is via task manager dan blijf ik die error maar krijgen van dat programma totdat ik m'n mobiel afsluit.
Pagina: 1