Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:31
De Galaxy Nexus zou toch zonder problemen te voorzien moeten zijn van CynogenMod, dacht ik. Dus de app geïnstalleerd en het programmatje op de PC. Allemaal gelukt!

Dan moet je vervolgens op 'Install' klikken. Toen kwam er op de PC in beeld, 'Installing' leek me helemaal goed. Echter op de telefoon stond Start, in een pijlvormige rechthoek en daaronder een open Droid'je met daaronder wat kleine tekst. FASTBOOT MODE staat er in het rood boven.

Dat vond ik al raar, het duurde even en toen gaf de PC aan niet meer te kunnen communiceren met de telefoon. Maar dat scherm blijft staan... Volgens mij heeft hij nog niks gedaan.

Kan ik de telefoon gewoon rebooten nu?

• TheNephilim
Oké de klaarblijkelijk moet je http://www.samsung.com/au/support/usefulsoftware/KIES/JSP installeren op je PC voor je verder kan.

Het lijkt allemaal gelukt, al is hij al we een tijdje bezig met opstarten. Ik heb nu het hoofdje met zo'n ronddraaiend pijltje eromheen.

Ah, hij is er al! :o

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:15
TheNephilim schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:45:
Oké de klaarblijkelijk moet je http://www.samsung.com/au/support/usefulsoftware/KIES/JSP installeren op je PC voor je verder kan.

Het lijkt allemaal gelukt, al is hij al we een tijdje bezig met opstarten. Ik heb nu het hoofdje met zo'n ronddraaiend pijltje eromheen.

Ah, hij is er al! :o
Vreemd, Nexus telefoons kunnen de software van dr fabrikant niet gebruiken omdat er vanilla Android op zit, raar dat jij alsnog KIES moest hebben.

• TheNephilim
Nou de Galaxy Nexus is volgens mij uitgebracht in 3 versies. 2 waarvoor Google updates verzorgd en één waarvoor Samsung het regelt. Ik heb die laatste waarmee 4.2.1 de laatste Android versie was die ik kreeg.

Goed, de telefoon werd ook al erg sloom. Dus een wipe was al nodig, nu met CyanogenMod is hij weer lekker snel! 8)

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:15
Je hebt naast de normale versie ook 2 versies met LTE (van Verizon en Sprint en die LTE werkt hier niet).
Beide krijgen dan een update via Sprint of Verizon terwijl de normale Galaxy Nexus direct updates van Google kreeg, er bestaat geen versie die updates van Samsung krijgt, tenzij het geen Galaxy Nexus is.