Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

aanschaf game laptop max 1500 euro

Pagina: 1
Acties:

• hasselt
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-04-2023
hallo

ik ben op zoek naar een snelle stabiele game laptop waarop ik alle games vloeiend kan spelend op max settings .

met name battlefield games ,worldoftanks , cod.

ik had dit gevonden maar miss weet iemand een nog betere dan wat ik hier heb gevonden
pricewatch: MSI GT70 2OD-835XNL Dragon Edition 2

hoor het graag

prijs max 1500 euro .

Verwijderd

Waarom geen deskopt als ik vragen mag?

• NiGHtrAidEr
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11 18:14
ik ben zelf ook aan het kijken naar een 17" laptop en voor mij is na lang onderzoek alleen de Asus G750JX overgebleven, dit zit dan wel weer net iets boven je budget van 1500 euro...

voordelen:
bouwkwaliteit
koeling
256 GB SSD
GTX770M

nadelen:
duur
draagbaarheid (maar dat heb je met alle 17" laptops)
wifi kaart kan beter (zou je kunnen vervangen op termijn)

There are no stupid questions, just stupid people...

Verwijderd

GODEN: Gewicht 3,9kg
8)7

Die Asus is nog een tandje zwaarder: Gewicht 4,8kg 7(8)7

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2014 11:15 ]

• bagpiper001
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-11-2021
Moet Ace Lightning gelijk geven: voor dat budget kun je een prima desktop samenstellen en dat zou ik dan ook zeker overwegen als ik jou was ;)

Verder, als je dan toch voor een laptop wil gaan, zou het handig zijn wat extra informatie te hebben: hoe groot wil je hem hebben, welk gewicht denk je aan, hoe vaak ga je dat ding verplaatsen, noem maar op.

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-11 20:10

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat je meer lol zult hebben van een lichtere, dunnere laptop/ultrabook en losse desktop. Heb zelf aantal jaar geleden 'n (voor toen) krachtige laptop gekocht maar die is nu erg sloom en alweer outdated. Bijna al het grafische en intensieve werk doe ik op m'n desktop, schoolwerk e.d. op laptop. Zo'n zwaar ding gaat irriteren op termijn.

• hasselt
ja ik heb het efe in de groep gegooit en word denk i toch een desktop pc inplaats van laptop , aangezien je met een desktop meerdere kanten op kan en makkelijker is in onderhoud en onderdelen makkelijker vervangbaar zijn .

zal dit weekend een systeempje samenstellen gepaard met een gtx780/r290x welke precies weet ik nog niet.
mochten jullie een leuke systeem weten die zeker nog 2 jaar met de games mee kan dan zie ik dat ook graag verschijnen.

systeem vereisten

minimaal 8gb
video 1ghz 3/4gb ddr5 3 coolers hdmi
ssd voor systeem opstarten
hdd voor opslag games etc
porcessor weet ik nog niet wat het word .
behuizing simpel maar met filters dus 90% stofvrij .
moederbord ook simpel maar met uitbreiding van geheugen tot 32gb
voeding 1000 watt gold

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 17:36

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

1000w why ?. Zou inderdaad geen latop nemen als je primaire doel games is.
Heb zovaak hitteproblemen gezien op game laptops.

• hasselt
miss in de toekomst dubbele videokaart dus dan heb ik mijn voeding al optimaal .

welke processor raden jullie aan ? aangezien en er weer nieuwe op de markt zijn en ik nog bekent ben met die oudere types van vorig jaar .

Verwijderd

Zelfs met 2 videokaarten is 1000W enorm overkill. De enige reden die ik kan verzinnen is als je er bijvoorbeeld 4 high end videokaarten in zet en de pc dan als bitcoin generator gebruikt.

• Yosecret

Yosecret

Aan een 700 watt heb je meer dan genoeg, kun je er later ook nog een 2de GPU bij prikken. Proc hangt af of je wilt overclocken.

Als je een kast wilt met raam (als het ff kan) is het relaxed als alle componenten ongeveer dezelfde kleur hebben, let daar dan ook op. Ziet er strak uit!

• hasselt
oke thnx

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 13:22
hasselt schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:35:
welke processor raden jullie aan ? aangezien en er weer nieuwe op de markt zijn en ik nog bekent ben met die oudere types van vorig jaar .
Sowieso een Hasswell i5 of i7. Volgens mij heb jij wel genoeg aan een i5. Verschil is vooral hyperthreading wat mn bij videoediting en dergelijken een rol speelt en niet bij gaming. Bij gaming is vooral de GPU belangrijk. Ik ben erg tevreden met mijn i5 4670K. Samen met een ssd en w8 is het echt bloedjesnel. Als je wil overklokken kan je een K model nemen.

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

• Metal Earth
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-11 09:58
Ziet er goed uit! Persoonlijk zou ik altijd voor een i5 4670K gaan i.v.m. overklokbaarheid, dat zou in de toekomst (of nu al als je wilt) je nog veel voordeel kunnen opleveren. Voor de rest lijkt alles me prima, goede keuze van SSD ook, wellicht zou een upgrade naar een 256 gb SSD nog de moeite waard zijn. Dan kan je namelijk makkelijk een paar spellen erop kwijt zonder dat je ruimte tekort komt, spellen zullen in de komende tijd alleen maar meer ruimte in beslag nemen.

• hasselt
ssd is meer voor de os en de hdd voor opslag games en alles .

• Yosecret

Yosecret

hasselt schreef op maandag 10 februari 2014 @ 17:43:
ssd is meer voor de os en de hdd voor opslag games en alles .
Met die ssd is dat inderdaad wel handig, heb hier precies hetzelfde. Nog maar 30gb over.
Pagina: 1