Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickochet94
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 14:46
Beste allemaal,

Ik heb hier een probleempje, mijn draadloze adapter is kapot (denk ik).
Ik heb een HP MobileWorkstation 8730w met een Intel 5300 AGN draadloze netwerkkaart.
Het vreemde is dat deze in System Info for Windows wel wordt gedetecteerd maar er staat wel bij 'disconnected'. Ik heb al gekeken of er iets los zat oid, dit was niet het geval.
Ik heb ook al gezorgd dat alle drivers up-to-date zijn, met name de drivers van de netwerkkaart natuurlijk.
De kaart kan geen netwerken vinden, maar wordt ook door Windows 7 wel gevonden. Met een andere laptop vind ik wel netwerken in dezelfde ruimte.
Iemand een oplossing?

Gr. Sheikra007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

HP... inkoppertje: is er geen schakelaar/drukknop op de laptop die 'uit' staat waardoor het niet actief is?

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickochet94
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 14:46
Het lampje bij de Wi-Fi brand oranje, ik zal zo even opzoeken op de site van HP wat dit betekend, maar binnen in Windows staat wel dat de adapter is ingeschakeld.

edit:

Ik heb gekeken wat een oranje lampje betekent op de site van HP, dit betekent dat de adapter uitgeschakeld staat. Dus hij staat volgens Windows aan en volgens de laptop zelf staat ie uit.

edit:

het is opgelost, het bleek dat er nog een knop zat om het draadloos internet aan te zetten. Alleen dit knopje was een soft-touch knop die redelijk verborgen was.

[ Voor 57% gewijzigd door Rickochet94 op 05-02-2014 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mijn HP werklaptop toont een blauw LEDje als het ingeschakeld is en oranje als het dat niet is. Probeer er eens op te drukken...

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:33
Jup, Oranje is uit en blauw of wit is aan.

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT