Toon posts:

nieuw moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

ik ben bezig met het bouwen van een pc en moet nog een nieuw moederbord ik heb al twee uitgekozen maar ik zou graag hulp van jullie willen vragen haat gaat om de Asus Z87-PRO ( pricewatch: Asus Z87-PRO ) en de Asus Maximus VI Hero ( pricewatch: Asus Republic Of Gamers Maximus VI Hero )
prijs maakt niet zoveel uit.

alvast bedankt voor de hulp

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:38

heuveltje

KoelkastFilosoof

De een is rood en de ander GeelDus wat is je lievelings kleur ?

FF serieus, waarom ben je op die 2 uitgekomen, en waarom twijfel je er nog tussen ?

[ Voor 3% gewijzigd door heuveltje op 05-02-2014 17:02 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:26

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad...

1) aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviessubfora.

Move PMG -> CAA

2) ook daar geldt het GoT beleid mbt eigen inzet en specifieker verwachten we dat je zelf met voorstel komt en onderbouwt waarom. Hier pluk je voorzover wij kunnen lezen twee moederborden uit de lucht en stel je er niet eens een concrete vraag over, laat staan dat je je situatie duidelijk onderbouwt en uitlegt op basis waarvan je specifiek deze borden in het oog hebt (en dus niet de 1001 andere So1150 borden).

Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.