Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen jullie mij met onderstaande helpen? (Lijsten via google/ dit forum zijn vaak alweer ouder of andere eisen)
Ik zoek een smartphone onder 250 euro met Android waarmee ik prima foto's/video kan maken.
De Huawei Ascend g700, lg optimus L9 en samsung mini 3 bijv heb ik eea over gelezen maar wordt er geen wijs uit welke nu de beste voor mij is. (blijft deels persoonlijk)

Eisen:
Fotos/ video incl flitser die binnen ook goed gaan. (zo goed mogelijk voor die prijs;-) )
Scherp beeld op het touchscreen. (stuk beter is dan de samsung galaxy advanced)
Stabiele bluetooth (om in de auto te bellen)
Uitbreidbaar micro sd
FM radio tuner
Stabiele wifi

Wensen:
>4 inch scherm (liefst)
Batterijduur >1 dag
Geen grote eigen schil qua apps/ look en feel over android heen.

Whats app, spel zo nu en dan (jewelsXD), facebook en hotmail gebruik ik het meest.
Waar moet ik nog meer op letten?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:47
Waarom geen Nokia Lumia 820? Volgens mij voldoet die aan al je eisen behalve dat het draait op Windows mobile phone. Maar ik denk voor die paar spelletjes en hotmail-integratie erg goed is.

[ Voor 3% gewijzigd door Termi op 05-02-2014 13:41 ]

Verwijderd

Correctie : windows phone. Windows mobile bestaat al enkele jaren niet meer.

Verwijderd

Topicstarter
Snelle reacties dank u!
Ik ben totaal geen windows telefoon fan:-(
Sorry!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:44
Moto G of eventueel een (tweedehands) Nexus 4.
Voor 250 euro ga je geen telefoon met een uitzinnig goede camera kopen...

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:27
WP8:
Als de Lumia 820 het net niet is, is de Ativ S een goede optie, ook al is die een paar euro boven het budget. pricewatch: Samsung ATIV S 16GB Zwart
Maar misschien is een 2e hands Lumia 920 of 925 beter, omdat je dan de voordelen van het Nokia feature systeem hebt op WP8.

Android:
Geeeen idee. Alleen op scherm selecterend ( >=4", 720p of hoger en Amoled scherm) is het enige alternatief een Alcatel One Touch Idol Ultra (OT-6033). Niet echt je van het en qua kwaliteit zeker inferieur aan de Ativ S.
Voor Android moet je gewoon meer neerleggen voor een goed toestel dan bij WP.

Addicted to silent computing

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Een telefoon die aan al je eisen voldoet, ga je niet vinden voor die prijs, je zult dus moeten schrappen in je eisen.
Het fototoestel van de Moto G is niet geweldig en hij heeft geen SD slot, voor de rest voldoet hij aan al je eisen.

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel!
Welk toestel met android kun je dan het beste kopen onder de 250 euro?
Mijn grootste eis een zo goed mogelijke camera (maximaal haalbaar ook al is die minder)
Erna goed scherm en grootte.
Dus die volgorde in eisen/wensen.
En anders kleiner schermgrootte en iets minder resolutie:-)
Als er 16 gb inzit heb ik geen micro sd nodig.

Verwijderd

Volgens mij ben jij toe aan een Chinees model
bijvoorbeeld de iNew V3. Voor $180 (inclusief invoer zal deze op ongeveer EUR175,- uitkomen)

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Aankoopvraag dus een subtiel schopje richting MAA :)

move >> MAA

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:52:
Dank jullie wel!
Welk toestel met android kun je dan het beste kopen onder de 250 euro?
Mijn grootste eis een zo goed mogelijke camera (maximaal haalbaar ook al is die minder)
Erna goed scherm en grootte.
Dus die volgorde in eisen/wensen.
En anders kleiner schermgrootte en iets minder resolutie:-)
Als er 16 gb inzit heb ik geen micro sd nodig.
Moto G 16 GB is te vinden voor minder dan 250 euro in ieder geval.

Verwijderd

Topicstarter
De Moto G 16 GB is de beste koop via NL website?
Beste camera voor zijn geld?

Verwijderd

Topicstarter
Huawei Ascend G615 of de Moto G 16 GB? Qua camera en beeld?

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:07:
Wat wil je ermee gaan doen dat je eerst de camera plaats boven het scherm of performance?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Verwijderd

Topicstarter
Dank je voor de interesse!
Gewoon de normale zaken alleen ik maak veel foto's--> facebook en wa dat weer. Mijn kinderen en vriendjes zijn vaak over de vloer en met sport binnen en buiten. Een normale camera neem ik niet mee en meer geld heb ik niet:-(
En ik merk dat de scherm verschillen kleiner zijn dan de camera verschillen en ik kan niet echt zien welke nu beter is. Dus als je tips hebt:-)

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Kijk naar een wat ouder high end toestel. Wellicht de Xperia T of misschien een One S.
Bij de telefoons die uitkomen met een goede prijs/kwaliteit verhouding wordt vaak bezuinigd op de camera namelijk. Bij toptoestellen minder. Een 2de hands topper lijkt me met jouw budget ook een goede optie dus houd Vraag en Aanbod in de gaten.

Verwijderd

Topicstarter
Een 2e hands schrikt jullie niet af?

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik heb nu al 2 tweedehandse smartphones gehad, en ze zijn allebei prima. Ja, ze hebben al een paar krasjes, maar boeiend. Het scheelt je toch een flink bedrag naar mijn mening.

Naar mijn mening heeft android niet echt goede cameraphones. WP heeft de 920 en de 1020, Symbian heeft natuurlijk de N8 en de Pureview 808. Maar, om nu nog een Symbian te nemen... Het lijkt wel behoorlijk op Android, en dingen als Facebook en Hotmail zijn er wel op te krijgen, maar, echt lekker soepel werkt het niet.

Als het Android moet zijn, zou ik idd kijken naar een tweedehands high-end. Maar een tweedehands Lumia 920 zal, denk ik, op cameragebied een betere keus zijn. Maarja, dat is een WP.

People as things, that’s where it starts.

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 12:07
Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:28:
Kunnen jullie mij met onderstaande helpen? (Lijsten via google/ dit forum zijn vaak alweer ouder of andere eisen)
Ik zoek een smartphone onder 250 euro met Android waarmee ik prima foto's/video kan maken.
De Huawei Ascend g700, lg optimus L9 en samsung mini 3 bijv heb ik eea over gelezen maar wordt er geen wijs uit welke nu de beste voor mij is. (blijft deels persoonlijk)

Wensen:
>4 inch scherm (liefst)
Batterijduur >1 dag
Geen grote eigen schil qua apps/ look en feel over android heen.

Waar moet ik nog meer op letten?
De 3 toestellen die jij noemt scoren eigenlijk het slechtst qua camera. Ik heb zelf de Huawei Ascend G700 in bezit gehad en de camera van dit toestel is waardeloos. Zelfs bij perfect daglicht is er eigenlijk nog geen fatsoenlijke foto mee te schieten. LG staat ook zeker niet bekend om zijn goede camera's en in het lagere smartphone-segment doet LG het vaak qua smartphones niet zo best. De mini-series van Samsung worden vaak gebouwd met een flink uitgeklede camera van een ouder Galaxy model en dat is ook niet echt een goede keuze. Als je bereid bent voor een tweedehands toestel te gaan dan zul je ongetwijfeld een toestel vinden met een vrij goede camera voor die prijs.

De Moto G is een budgettopper maar blinkt absoluut niet uit wanneer het gaat om zijn camera. De Lumia-serie van Nokia doet het goed wat betreft zijn camera's maar ik vind zelf Windows Phone nog steeds een enorme beperking qua mogelijkheden.

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:58
Ik heb zelf een aantal van de hier genoemde toestellen gehad. Voorop gesteld, als je met dit budget een nieuwe telefoon wilt kopen waarbij de camera top is (buiten de genoemde N8 en wellicht Nokia 808) kom je bedrogen uit. De Moto G is een toestel waar je veel 'bang for the buck' krijgt momenteel. Alleen de camera en de beperkte opslag zijn zaken waar je rekening mee moet houden. Voor overdag is de camera redelijk. Er was bij een aantal foto's die ik nam toch wat ruis aanwezig.

Een tweedehands Sony Xperia T of zelfs nog de S hebben een hele goede camera waarbij ook de flits s'avonds niet te overdreven aanwezig is. Ik vond deze camera's beter dan bijvoorbeeld die van de HTC Ons X of X +.

Mag ik daarnaast vragen wat de reden is dat je WP niet eens wilt overwegen? Heb je er al eens mee gewerkt en is dit tegengevallen? Een tweedehands 920 of met heel veel geluk zelfs een 925 vallen binnen je budget. Een uitmuntende camera waarbij de stabilisatie bij video's helemaal geweldig is. Laatst had ik daarnaast nog een Samsung Ativ S, weggedaan voor €140, in nieuwstaat met ook een hele goede camera. Echter wat de flits hierbij te nadrukkelijk aanwezig bij foto's in het donker. Ik gok dat die kleine van mij een uur later nog sterretjes zag zo lag ze te kijken naar het plafond.
Er wordt overigens beweerd hierboven dat er bij WP. Nog veel ontbreekt. Dit ligt eraan wat je ermee wilt bereiken. Voor hetgeen wat jij in de openingspost aangeeft loopt dit geheel vloeiend. Wil je perse widgets op je homescreen, een andere launcher oid. Tsja, dan moet je er inderdaad niet zijn.

Ik wil even aanmerken dat dit geen pleidooi is voor WP. Alleen zou ik persoonlijk de keuze maken tussen een goede tweedehands Android toestel of een WP toestel.

Overigens heb ik nu de BlackBerry Z10, die kan ik je qua camera wel afraden. Geen wondertje.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:24
gwn chinees toestel kopen! veel meer waar voor je geld!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Vervelende is dat veel Chinezen dan wel prima hardware en scherm hebben, maar vaak een goede camera missen...

De MP-waanzin is nog behoorlijk aanwezig bij mobieltjes, terwijl de sensorkwaliteit zelf ronduit klote is van mening smartphone. Met mijn Nokia 6600 [wel 3.2 MP, hell yeah] maak ik qua kleuren en gebrek aan ruis betere foto's dan menig smartphone.

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-11 17:36
Tweedehands toestel nemen zou ik zeggen!
V&A aangeboden: Samsung Galaxy S III 16GB Wit bijvoorbeeld..

Edit: Oh.. Je wilt geen zware skin.
Je kan altijd nog een Custom ROM installeren overigens :)

[ Voor 21% gewijzigd door calvinturbo op 08-02-2014 18:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Als iets ver weg besteld is de service....ook lastig.
Een windows phone nokia lumen dan maar qua beste camera?
Ook beter dan een S3?

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 12:07
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 20:14:
Als iets ver weg besteld is de service....ook lastig.
Een windows phone nokia lumen dan maar qua beste camera?
Ook beter dan een S3?
Qua overall performance is de S3 een telefoon met véél meer opties! Hij heeft zeker geen slechte camera maar de Lumia is wel iets beter wat dat betreft.

Toch raad ik je persoonlijk sterk de S3 aan vanwege het OS.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

En ik raad je een Lumia 920 aan vanwege het OS.

Een OS is gewoon persoonlijk. Android wordt altijd bejubeld, maar ik heb er alleen maar slechte ervaringen mee. WP8 werkt voor mij heel prettig, en ik mis eigenlijk ook geen apps.

Maar, welke opties heeft een SIII dan die een Lumia 920 niet heeft? Naast het rooten kan ik weinig bedenken namelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Erg fijn dat iedereen zo actief hier is:-)
Dus de S3 is de beste optie voor nu?

Verwijderd

Topicstarter
En de LG Optimus F6 4G? Is die ook al bekeken?
Van KPN: QSlide 2.0 laat je meer doen met multitasking. Zodat jij meer tijd over houdt voor wat belangrijk is. Maak met de 8 megapixelcamera scherpe en heldere foto’s vol kleur. Kijk die foto’s terug op het qHD IPS-display met grote kijkhoeken en deel je foto’s razendsnel via 4G. Kortom, beleef meer mooie momenten, met de beeldschone LG Optimus F6.

Androidworld: Camera: 5-megapixel-camera, 1,3-megapixel-frontcamera.
En LG zelf: 5 MP BSI AUTOFOCUS CAMERA WITH LED FLASH AND TIME CATCH SHOT, VOICE SHUTTER, AND PANORAMA

Dus 5 mp gok ik zomaar;-)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2014 12:48 ]

• Jornv
Niet de moeite van het overwegen waard tenzij je er een voor weinig geld kan krijgen. Een s3 is al alle vlakken beter.

Verwijderd

Topicstarter
Is dit echt zo? Die lui van KPN vertellen andere dingen:-(

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:07:
Een goede camera heeft ie zeker :) , al denk ik wel dat hij veel beter doet buiten dan binnen.

Maar dit is enige sample foto die ik toen binnen genomen heb in een Chinees restaurant.

Verwijderd

Topicstarter
Is inderdaad scherp!

Verwijderd

Topicstarter
Echt nog steeds geen idee welke ik moet nemen:-(
S3 maar denk ik?

• Jornv
Prima keus, zeker als je hem nog steeds voor zo'n mooie prijs 2de hands kan kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga de S3 zo 2e hands voor 210 euro kopen. Paar weken oud.
Iedereen bedankt voor de input!
Volgens tests en meningen van anderen de beste allrounder.

Verwijderd

Topicstarter
Prima koop moet ik zeggen en de camera is prima voor die prijs:-)
Pagina: 1