Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-09 15:32
Ik kom er persoonlijk niet meer uit dus zoek wat hulp bij jullie. Van beide spelers ben ik wel gecharmeerd maar weet niet welke nou de beste keuze is voor mij. Ik vind de volgende punten belangrijk:

- App voor bediening op android (dus ook de menustructuur om zonder de tv aan te zetten muziek te selecteren)
- Uitzending gemist
- Internet radio zoals TuneIn
- Video wall (eventueel met scraper)
- Geen prio maar wel handig, NZB downloaden op de speler zelf

Verder wil ik er een 2tb schrijf inbouwen en het ding kunnen benaderen via het netwerk om er vanaf de laptop spullen op te zetten.

Welke is met mijn eisen de beste keus of zijn er nog betere keuzes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
Ik heb de EM7385 en nu ook de MED800X3D gekocht.

Ik kan je alleen nu een euvel vertellen over de eerste (EM7385) Waar ik mij aan stoor is dat de ondertiteling niet schijngedrukt kan worden. Deze worden dan weergegeven op het beeld als <i>dit moet schijngedrukt staan</i>. Dat is soms best irritant. Het ondersteunt dus niet ondertiteling die gemaakt is in HTML5
http://opensource.eminent...viewtopic.php?f=37&t=2214

Als je films op de harde schijf wilt zetten, haal de harde schijf eruit of sluit de mediaspeler aan via USB.
Films kopieeren via het netwerk gaat heel langzaam. Dit is trouwens normaal gedrag voor veel mediaspelers. Het netwerk is geoptimalisserd voor het streaming protocol en niet voor het kopieren van files naar de mediaspeler. Dus films afspelen via je NAS is beter en werkt uitstekend.

Videowall moet je zelf maken met de tool ThumpGen. Ook daar heb ik en sommige gebruikers last mee. Soms laat hij de verkeerde filmposter zien bij een film. (de bestanden zitten in de correcte map). Zie voor een mogelijke oplossing onderstaande link.
http://opensource.eminent...viewtopic.php?f=37&t=2306

Hier nog een topic over de huidige problemen.
http://opensource.eminent....php?f=59&t=2490&start=40

Over de MED800X3D kan ik je nog niets vertellen. Ik heb hem pas deze week gekocht.

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moddoxnl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-06 12:44
Ik had een Eminient EM 7385. Maar die heb ik teruggestuurd, want ik vond de hem te lawaaiig en dat was zonder HDD. Of dat exemplarisch was weet ik niet.
Nu heb ik een Mede8er MED600X3D. Die is fanless. Maar er kan geen HDD in, wel kun je een externe aansluiten op de USB. Dat ga ik dus met een 2,5" HDD doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
Zo en nu mijn ervaringen over de MED800X3D.

Zo dat is ff wel een verschil dan met de Eminent EM7385.
- Hij is stiller.
- Interface ziet er ff wat gelikter uit
- Er zijn heel veel skins, thema's en plugins die je kan downloaden.
- Hij kan zelf het scraping doen (Dus film informatie en afbeeldingen downloaden)
- Ik had een film zonder nederlandse ondertiteling. Even op de knop zoeken klikken en dan de film titel invullen en hij gaat op zoek voor je. Dan de juiste ondertiteling selecteren en ik kon de film kijken met NL ondertiteling.
- 3D ziet er beter uit. (Het kan aan de kabel liggen die bij de Eminent geleverd was, maar ik zie nu geen rode pixels meer)

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling