Hoe unlock ik de school computer.

Pagina: 1
Acties:
  • 729 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KetchupFTW
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-12-2022
In het tussenuur wilden wij een spelletje (.exe) downloaden. Deze werd geblokkeerd en er stond "geheugenschijf is vol" (het start menu is overigens niet vol).

Ik downloade toen CGminer (niet exe) en deze werd wel gedownload.

Iemand enig idee hoe je dit kan fixen? De computers draaien nog op XP, je kan wel in je :C schijf komen maar niet in het start menu / configuratie scherm op de "gewone" manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:26

DjVe

Hatsaflats!

Misschien moet je er gewoon vanaf blijven. Die dingen zijn niet voor niets beschermd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

KetchupFTW schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:56:
In het tussenuur wilden wij een spelletje (.exe) downloaden. Deze werd geblokkeerd en er stond "geheugenschijf is vol" (het start menu is overigens niet vol).

Ik downloade toen CGminer (niet exe) en deze werd wel gedownload.

Iemand enig idee hoe je dit kan fixen? De computers draaien nog op XP, je kan wel in je :C schijf komen maar niet in het start menu / configuratie scherm op de "gewone" manier.
Vraag de systeembeheerder, het is met een reden geblokkeerd.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehHermit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08 17:02
Minen op school :+

Ik denk dat je account geen rechten heeft om dit zelfs te doen.
Je kunt wel een leraren account gebruiken of via de server je bevoegdheid bevorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 06:07

Bob

Laat 'm toch prutsen, daar leer je van :) (deksel op de neus etc)

Maar als je het hebt over 'het startmenu is niet vol' denk ik dat je nog niet veel geprutst hebt met computers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:50

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Het is niet toegstaan is te vragen (of informatie te geven) over hoe beveiliging omzeilt kan worden. Ik neem aan dat die machines niet voor niets beveiligd zijn. School PC's zijn doorgaans niet bedoelt om spelletjes te spelen (anders stonden ze er al wel voorgeinstalleerd op) of coins te minen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meest simpele exploit voor Windows die ik weet is kladblok openen, tik wat in, klik vervolgens op opslaan als, vink optie alle bestanden aan, vervolgens surf je naar een map en zou je daar elke willekeurige exe of .cpl bestand kunnen uitvoeren met je rechtermuisklik.

Of het nog werkt geen idee, het was een heel oud truucje wat op de meeste 'dichtgetimmerde' systemen nog prima werkte.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:48
Naar de lokale computerwinkel gaan en daar vragen om een XP unlocker. Die helpen je graag verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Check: Het algemeen beleid #verbodenhacken

Wij gaan je niet helpen met het omzeilen van de beveiliging. Sancties laat ik aan de locale crew over
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.