Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• riyakuya
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-10 17:18
Beste Tweakers,

Ik zit met een major probleem!
Al een half jaar lang gebruik ik custom roms op mijn HTC One (unlocked, root + s-off) en heb hier nooit problemen mee gehad. Eerder deze ochtend wilde ik een stock ROM van HD Revolution voor de HTC One installeren om te kijken of de stock HTC 4.4 ROM me zou bevallen. Tijdens het installeren van de zip file in CWM recovery kreeg ik een error melding te zien en er stond de melding "installation aborted". Ik heb het nogmaals getest maar wederom dezelfde foutmelding. Het leek me een goed idee (achteraf gezien niet) om mijn telefoon te rebooten.

Daar begint het probleem dan meteen. Het enige dat er dan verschijnt is het HTC bootlogo en verder niets. De telefoon komt niet in een bootloop en blijft letterlijk alleen daar hangen. Wanneer ik naar recovery ga (powerknop + volume -) en dan naar Recovery (cwm), dan krijg ik alleen heel snel het cwm logo te zien, met een versienummer waarna de telefoon weer uitvalt en naar het HTC bootscreen gaat.

Ik heb zojuist 2 verschillende RUU's getest (door telefoon in fastboot te zetten) maar beiden geven tijdens het installeren een "unknown error" waarna hij niet meer verder gaat.

Wie o wie kan me helpen om dit op te lossen? Mijn telefoon is momenteel erg belangrijk voor me (niet zo snugger van me dus) en ik moet echt weer bereikbaar zijn!

• riyakuya
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-10 17:18
is al opgelost met Android SDK :)

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 17:25
Hoe heb je het opgelost met Android SDK?