In een topic (dat ik met geen mogelijkheid meer kan terugvinden) hebben ik en andere mede-forum-gebruikers Misha zover gekregen om het "nieuwe reacties-ballonetje" in het responsive design te gaan gebruiken om naar het eerste ongelezen bericht te gaan.
Dit is in de eerste week van 2014 geïmplementeerd: een geweldige vooruitgang voor de wijze waarop ik GoT gebruik.
Nu zou ik het echter nog een stapje verder willen zien:
Momenteel is het mogelijk om door het klikken op een link automatisch naar de laatste X berichten te gaan, afhankelijk van het aantal berichten dat jij als gebruiker hebt ingesteld om per pagina zichtbaar te zijn:
Anyway, ongeacht implementatie van mijn verzoek: keep up the good work!
Dit is in de eerste week van 2014 geïmplementeerd: een geweldige vooruitgang voor de wijze waarop ik GoT gebruik.
Nu zou ik het echter nog een stapje verder willen zien:
Momenteel is het mogelijk om door het klikken op een link automatisch naar de laatste X berichten te gaan, afhankelijk van het aantal berichten dat jij als gebruiker hebt ingesteld om per pagina zichtbaar te zijn:
Het zou voor mij, met name in het repsonsive design, een geweldige toevoeging zijn als het klikken op de topictitel naar de eerst ongelezen post van dat topic zou gaan. Dit omdat het ballonetje toch best klein kan zijn op een mobiel/tablet.Instellingen navigatie
Topiclink naar laatste reacties * Ja - In de topiclijst gaat een link direct naar de laatste 'berichten-per-pagina' reacties
Anyway, ongeacht implementatie van mijn verzoek: keep up the good work!