[Forum/Feat] Met klikken op titel naar eerste ongelezen beri

Pagina: 1
Acties:
  • 396 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
In een topic (dat ik met geen mogelijkheid meer kan terugvinden) hebben ik en andere mede-forum-gebruikers Misha zover gekregen om het "nieuwe reacties-ballonetje" in het responsive design te gaan gebruiken om naar het eerste ongelezen bericht te gaan.
Dit is in de eerste week van 2014 geïmplementeerd: een geweldige vooruitgang voor de wijze waarop ik GoT gebruik.

Nu zou ik het echter nog een stapje verder willen zien:

Momenteel is het mogelijk om door het klikken op een link automatisch naar de laatste X berichten te gaan, afhankelijk van het aantal berichten dat jij als gebruiker hebt ingesteld om per pagina zichtbaar te zijn:
Instellingen navigatie
Topiclink naar laatste reacties * Ja - In de topiclijst gaat een link direct naar de laatste 'berichten-per-pagina' reacties
Het zou voor mij, met name in het repsonsive design, een geweldige toevoeging zijn als het klikken op de topictitel naar de eerst ongelezen post van dat topic zou gaan. Dit omdat het ballonetje toch best klein kan zijn op een mobiel/tablet.

Anyway, ongeacht implementatie van mijn verzoek: keep up the good work! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:45

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Het ballonnetje is net zo hoog als de tekst, is het dan echt zo lastig om de breedte van het ballonnetje te kunnen tappen? Uiteraard als je de gewone weergave hebt en de tekst is net te lezen kan 't zijn dat je snel mis tikt, maar ik heb niet direct gezien waarom je het icoontje makkelijk mist.

Als het wordt aangepast, laat het dan alsjeblieft een optie zijn. Het is een veel betere link om naar de 1e pagina te gaan, dan de nog veel kleinere 1, als die al bestaat. En omhoog scrollen is ook niet altijd een optie.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Inderdaad, een optie is veruit de beste keuze.
Ik heb een 5" fullHD telefoon en merk dat ik best vaak misklik en dus naar bovenaan-de-laatste-pagina ga.

Ikzelf zie geen reden om naar de eerste pagina van een topic te gaan (tenzij het de eerste keer is dat ik dat topic bezoek, maar dan zou feitelijk "eerste ongelezen" meteen de eerste pagina/post moeten zijn....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:37

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Smultie schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:33:
Ikzelf zie geen reden om naar de eerste pagina van een topic te gaan (tenzij het de eerste keer is dat ik dat topic bezoek, maar dan zou feitelijk "eerste ongelezen" meteen de eerste pagina/post moeten zijn....)
Uhh, nee. De topicstart kan prima ouder zijn dan het einde van jouw vorige bezoek, zonder dat je die topicstart al ooit bezocht hebt.

Ongelezen berichten wordt niet per user per topic bijgehouden. Er wordt simpelweg bijgehouden wanneer je voor het laatst op het forum was en "eerste ongelezen" linkt dus naar de eerste post na dat tijdstip.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Orion84 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:37:
[...]

Uhh, nee. De topicstart kan prima ouder zijn dan het einde van jouw vorige bezoek, zonder dat je die topicstart al ooit bezocht hebt.

Ongelezen berichten wordt niet per user per topic bijgehouden. Er wordt simpelweg bijgehouden wanneer je voor het laatst op het forum was en "eerste ongelezen" linkt dus naar de eerste post na dat tijdstip.
Okay helder.
Neemt niet weg dat een keuze nog steeds welkom zou zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-10 14:54
Smultie schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:51:
In een topic (dat ik met geen mogelijkheid meer kan terugvinden) hebben ik en andere mede-forum-gebruikers Misha zover gekregen om het "nieuwe reacties-ballonetje" in het responsive design te gaan gebruiken om naar het eerste ongelezen bericht te gaan.
Dit is in de eerste week van 2014 geïmplementeerd: een geweldige vooruitgang voor de wijze waarop ik GoT gebruik.
Wow! _/-\o_

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Hhm, volgens mij begrijp ik je niet helemaal. Of ben je blij met die feature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-10 14:54
Uh ja, sorry dat bedoel ik. Erg handige feature!

Het is dat ik toevallig deze post zie want anders had ik nog steeds handmatig naar beneden gescrold.

[ Voor 64% gewijzigd door technorabilia op 05-02-2014 16:34 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:39
We blijven het voorlopig houden op de huidige implementatie. Het ballonnetje is goed klikbaar, enige wat we nog zouden moeten doen is kijken naar de ontdekbaarheid van de functie, maar dat heeft een lage prio :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.