Hallo,
voor mijn ouders ben ik op zoek naar een nieuwe pc, op dit moment gebruiken zij nog een pc (of straaljager?) met windows xp, een 40 gb hdd en een pentium d 2,8 ghz. De eisen zijn niet heel erg uitgebreid (en het budget ook niet).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Word, exel en een beetje internetten
Wat mag het systeem gaan kosten?
400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Toetsenbord, muis, beeldscherm en windows 8.1 zijn al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf had ik al een lijstje gemaakt bij azerty:
http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B582385%5D=1
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeur van merk, wel van winkel, namelijk azerty.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De grootte maakt niet bijzonder veel uit, energieverbruik liever niet te hoog maar dit mag de rest van de pc natuurlijk niet in de weg zitten, geluid is wel belangrijk aangezien de pc in de woonkamer staat.
Ga je overklokken?
Nee.
voor mijn ouders ben ik op zoek naar een nieuwe pc, op dit moment gebruiken zij nog een pc (of straaljager?) met windows xp, een 40 gb hdd en een pentium d 2,8 ghz. De eisen zijn niet heel erg uitgebreid (en het budget ook niet).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Word, exel en een beetje internetten
Wat mag het systeem gaan kosten?
400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Toetsenbord, muis, beeldscherm en windows 8.1 zijn al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf had ik al een lijstje gemaakt bij azerty:
http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B582385%5D=1
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeur van merk, wel van winkel, namelijk azerty.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De grootte maakt niet bijzonder veel uit, energieverbruik liever niet te hoog maar dit mag de rest van de pc natuurlijk niet in de weg zitten, geluid is wel belangrijk aangezien de pc in de woonkamer staat.
Ga je overklokken?
Nee.