Hallo allemaal,
Ik ben al gedurende lange tijd bezig om iets samentestellen waar ik geheel tevreden mee kan zijn. Aangezien ik dit op dit moment niet ben met mijn huidige systeem.
Gisteren is het allemaal begonnen met de eerste aankoop MSI GTX 780 TI Refrence koeler.
Ik ga het systeem gebruiken om te streamen naar twitch terwijl ik games speel en ook voor het bewerken van filmpjes etc.
Ik haal de SSD uit mijn oude systeem en dan houd ik dit over.
Ik wil de cpu gaan overklokken alleen hoever weet ik nog niet.
Mijn budget strekt nog tot 1000 euro maar liever houd ik het in deze prijsrange.
Nu ben ik benieuwd wat denken jullie? Moet ik nog wat veranderen of is het zo goed?
Daarnaast vraag ik me af of de voeding groot genoeg is en of dit een goede voeding is en ook of de cpu koeler goed genoeg is voor een nette overclock(ik hoop op 4,2 tot 4,5 GHZ).
Tom /Her0live
Ik ben al gedurende lange tijd bezig om iets samentestellen waar ik geheel tevreden mee kan zijn. Aangezien ik dit op dit moment niet ben met mijn huidige systeem.
Gisteren is het allemaal begonnen met de eerste aankoop MSI GTX 780 TI Refrence koeler.
Ik ga het systeem gebruiken om te streamen naar twitch terwijl ik games speel en ook voor het bewerken van filmpjes etc.
Ik haal de SSD uit mijn oude systeem en dan houd ik dit over.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4770K Boxed | € 277,90 | € 277,90 |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 125,85 | € 125,85 |
| 2 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,90 | € 93,80 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black - Window | € 94,20 | € 94,20 |
| 1 | Phanteks PH-TC12DX Black | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | G.Skill TridentX F3-2133C9D-16GTX | € 164,- | € 164,- |
| 1 | Seasonic M12II 620W | € 61,- | € 61,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 870,24 | |
Ik wil de cpu gaan overklokken alleen hoever weet ik nog niet.
Mijn budget strekt nog tot 1000 euro maar liever houd ik het in deze prijsrange.
Nu ben ik benieuwd wat denken jullie? Moet ik nog wat veranderen of is het zo goed?
Daarnaast vraag ik me af of de voeding groot genoeg is en of dit een goede voeding is en ook of de cpu koeler goed genoeg is voor een nette overclock(ik hoop op 4,2 tot 4,5 GHZ).
Tom /Her0live