Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Skype wilt niet aanmelden, Windows 8.1

Pagina: 1
Acties:

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
Hi,

Betreft een volledig up-to-date versie van Windows 8.1 (legale) met desktopversie van Skype, is minder irritant dan de Metro versie!

Effen het verhaal en de zaken die ik heb geprobeerd:

Opeens viel me internetconnectie weg en kwam later terug op gang, de volgende dag probeerde ik Skype te starten (werkte voorheen perfect!), Skype opende maar wilde totaal niet aanmelden, als ik wou Skype sluiten via de systeembalk, wilde die niet sluiten en op de taakbalk als ik erop klikt en het scherm zag van Skype, op het kruisje drukte, dan kwam erop dat Skype niet reageerde.

Na de pc te heropstarten, meldde ie nog steeds niet aan.

Dan Skype ervan gegooid, opnieuw geïnstalleerd, zelfde probleem!

Dan Skype ervan gegooid, oudere versie geïnstalleerd, zelfde probleem!

Dan oudere Skype geüpdate naar nieuwere versie, zelfde probleem!

Dan terug Skype ervan gegooid, nieuwste versie geïnstalleerd, heropgestart, zelfde probleem!

Dan nieuwste Skype laten staan, dan nogmaals Skype erover geïnstalleerd, Skype meldde aan en reageerde volkomen normaal!

Pc uitgezet, andere dag terug aangezet en dubbelklik op Skype icoon, Skype startte, maar wilde niet aanmelden, nog altijd geen oplossing!

Google brengt ook geen soelaas!

Nog mogelijkheden, buiten het herinstalleren van Windows, want voor zo'n programma, is dit geen optie!?

Alvast bedankt!

• MB113
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Heb je deze link al eens geprobeerd, beneden bij het tabje (To completely uninstall and reinstall Skype for Windows desktop) staat hoe je compleet al je skype bestanden kan verwijderen, dus ook in de appdata map en in je registry staan bestanden die een normale uninstall niet deinstalleerd .

[ Voor 10% gewijzigd door MB113 op 05-02-2014 04:24 ]

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

• Dragunov
Zal dan vooral registery bestanden zijn, want in appdata was alles weg, vergeten te melden! :)

Bedankt!

• Dragunov
Skype werkt terug, maar wordt nu direct mee opgestart met starten PC

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Dragunov schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 19:52:
Skype werkt terug, maar wordt nu direct mee opgestart met starten PC
Mocht dit niet wenselijk zijn, dan kan je (volgens mij) via de instellingen in Skype uitzetten dat deze moet opstarten als Windows zich aanmeld.
Andere optie is Skype en de eventuele services uit te zetten via msconfig.

• Dragunov
Ken ik, maar Skype wilde zich niet aanmelden, nu met direct opstarten tijdens het booten, lukt dit wel, raar!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Waarschijnlijk 2 verschillende accounts. Skype logt tijdens het inloggen op je PC in met een Windows/Live account en later probeer je 't zelf met een ander account.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• InsaneNL
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-11 14:32

InsaneNL

ach waarom ook niet

Als je de metro versie van skype nog geinstalleerd hebt moet je die even verwijderen. In metro rechtsklikken op skype en dan verwijderen onderaan je scherm. Dit heeft het voor mij opgelost.

• Dragunov
Hier geen Metro versie, vond het te vervelend dat hij iedere keer een scherm gaf rechtsboven wanneer iemand iets zei, dus die heb ik dan ook tijdens installatie op nieuwe PC nooit gedownload en geïnstalleerd
Pagina: 1