reviews: Desktop Best Buy Guide: januari 2014
NB: andere topic kunt u (nog steeds) negeren, ik heb mijn software aangepast -> een gehele fresh install van windows 8.1
Volledig geupdate (via msi voor videokaart, moederbord via asrock site, windows update. etc.)
Met onderstaande setting krijg ik alsnog problemen. Na 3-4 minuten gamen, loopt mijn FPS terug naar 1tot3 (of te wel; screen freez... voor een minuutje), na 2 x alt Tab, 2 minuten - 5 minuten geduld, Kan ik mijn scherm (via task manager) afsluiten.
Ligt het aan mijn voeding? (430 watt te laag?)
Processors AMD FX-6300 Black Edition
Moederborden ASRock 970 Extreme3 R2.0
Geheugen intern Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Videokaarten MSI R9 270X GAMING 2G
Interne harde schijven Seagate ST1000DX001, 1TB
Behuizingen Corsair Carbide 200R Closed
Voedingen Seasonic S12II-Bronze 430W
Hiernaast heb ik ook aangesloten:
Externe HDD, Seagate Expansion Desktop 2TB Zwart (met eigen voeding dus)
Monitor:
24 inch screen, LG Flatron W2452T Zwart
Ik zelf dacht misschien dat het een software matig probleem was.
Ik heb windows 7 64bit geprobeerd - volledige drivers geupdate. Probleem deed zich nog steeds voor.
Daarna windows 8.1 64bit (staat er nu op). Probleem doet zich ook voor, maar wel in mindere mate bij andere schermen. Bij windows 7 was het ook gewoon bij normale windows tasks. (internet scherm open, windows verkenner, harde schrijf etc.) Ik zie deze laatste problemen niet bij huidige (Win 8.1) OS. Enkel bij het opstarten van spellen:
-Alan Wake, (andere steam spellen)
Crysis 2.
In eerste instantie had ik steam zelf opnieuw geinstalleerd, en andere spel geprobeerd (Crysis 2 via Origin)
NB: andere topic kunt u (nog steeds) negeren, ik heb mijn software aangepast -> een gehele fresh install van windows 8.1
Volledig geupdate (via msi voor videokaart, moederbord via asrock site, windows update. etc.)
Met onderstaande setting krijg ik alsnog problemen. Na 3-4 minuten gamen, loopt mijn FPS terug naar 1tot3 (of te wel; screen freez... voor een minuutje), na 2 x alt Tab, 2 minuten - 5 minuten geduld, Kan ik mijn scherm (via task manager) afsluiten.
Ligt het aan mijn voeding? (430 watt te laag?)
Processors AMD FX-6300 Black Edition
Moederborden ASRock 970 Extreme3 R2.0
Geheugen intern Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Videokaarten MSI R9 270X GAMING 2G
Interne harde schijven Seagate ST1000DX001, 1TB
Behuizingen Corsair Carbide 200R Closed
Voedingen Seasonic S12II-Bronze 430W
Hiernaast heb ik ook aangesloten:
Externe HDD, Seagate Expansion Desktop 2TB Zwart (met eigen voeding dus)
Monitor:
24 inch screen, LG Flatron W2452T Zwart
Ik zelf dacht misschien dat het een software matig probleem was.
Ik heb windows 7 64bit geprobeerd - volledige drivers geupdate. Probleem deed zich nog steeds voor.
Daarna windows 8.1 64bit (staat er nu op). Probleem doet zich ook voor, maar wel in mindere mate bij andere schermen. Bij windows 7 was het ook gewoon bij normale windows tasks. (internet scherm open, windows verkenner, harde schrijf etc.) Ik zie deze laatste problemen niet bij huidige (Win 8.1) OS. Enkel bij het opstarten van spellen:
-Alan Wake, (andere steam spellen)
Crysis 2.
In eerste instantie had ik steam zelf opnieuw geinstalleerd, en andere spel geprobeerd (Crysis 2 via Origin)
[ Voor 14% gewijzigd door Wirindre op 04-02-2014 20:14 ]