Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Onmogelijk om adobe flashplayer te installeren

Pagina: 1
Acties:

• Buzzel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-10 20:19
Hallo Tweakers,

Ik heb nu van alles geprobeerd, maar niks werkt. Ik wil flashplayer installeren voor firefox.
Als ik de op de installerfile klik krijg ik direct deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://i1208.photobucket.com/albums/cc369/Buzzel/dutneet_zpseaba8ff4.png

Ik heb van alles geprobeert.
- uitvoeren als administrator (maakt geen verschil)
- Ik heb alle zooi van adobe gedeinstalleerd.
- Ik heb dit geprobeert: Windows registry permissions
- CCleaner foutive registerwaarden laten verwijderen.
- Ik heb de Adobe uninstall utility geprobeert (die de zelfde foutmelding geeft als hierboven). ( Dat is deze)

Ik snap niet waarom het niet wil werken. Ik ben de administrator op deze computer welke ik recentelijk helemaal opnieuw heb geinstalleerd met windows 7 64bit. Vroeger heeft dit altijd wel gewerkt (voor de clean install).

Iemand die ook tegen dit probleem is gelopen en het wel heeft kunnen oplossen? Alvast bedankt! _/-\o_

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Antivirus die overactief is en de boel blokkeert, zonder te melden?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Buzzel
Ik kan proberen om de virusbeveiliging uit te zetten, maar ik heb er nog nooit eerder problemen mee gehad.
De virusbeveiliging is F-secure, geeft normaal altijd een melding als hij iets blokt.

• beascob
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01:07
Ik meld me altijd eerst af (user), en dan aan met mijn admin-account. En daar lukt updaten wel direkt.

[ Voor 3% gewijzigd door beascob op 04-02-2014 20:53 ]

gewaarwordingshorizon

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Sowieso tijd om de boel opnieuw te downloaden; FF is bij 27 en Flash is ook net geupdate naar 12.0.0.44. Doen andere .exe's het wel in die map?

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

• Buzzel
FF wou zichzelf niet updaten, heb firefox er afgegooid en 27.0 geinstalleerd. Daarna weer naar adobe gegaan en de flasplayer gedownload en ik krijg nog steeds de zelfde melding. Andere .exe's in deze map doen het wel (bijvoorbeeld firefox).

Het uitschakelen van de virusbeveilinging maakt ook geen verschil. De computer opnieuw opstarten en meteen de flashplayer installatie exe aanklinken helpt ook niet.

EDIT: Fixed it, ik heb via een alternatieve weg van adobe de installer gedownload (die gek genoeg een andere naam heeft :? ) en nu doet hij het meteen zonder problemen versie 12.0.0.44. Vaag

[ Voor 19% gewijzigd door Buzzel op 05-02-2014 11:06 ]

Pagina: 1