Hallo Tweakers,
Ik heb nu van alles geprobeerd, maar niks werkt. Ik wil flashplayer installeren voor firefox.
Als ik de op de installerfile klik krijg ik direct deze melding:

Ik heb van alles geprobeert.
- uitvoeren als administrator (maakt geen verschil)
- Ik heb alle zooi van adobe gedeinstalleerd.
- Ik heb dit geprobeert: Windows registry permissions
- CCleaner foutive registerwaarden laten verwijderen.
- Ik heb de Adobe uninstall utility geprobeert (die de zelfde foutmelding geeft als hierboven). ( Dat is deze)
Ik snap niet waarom het niet wil werken. Ik ben de administrator op deze computer welke ik recentelijk helemaal opnieuw heb geinstalleerd met windows 7 64bit. Vroeger heeft dit altijd wel gewerkt (voor de clean install).
Iemand die ook tegen dit probleem is gelopen en het wel heeft kunnen oplossen? Alvast bedankt!
Ik heb nu van alles geprobeerd, maar niks werkt. Ik wil flashplayer installeren voor firefox.
Als ik de op de installerfile klik krijg ik direct deze melding:

Ik heb van alles geprobeert.
- uitvoeren als administrator (maakt geen verschil)
- Ik heb alle zooi van adobe gedeinstalleerd.
- Ik heb dit geprobeert: Windows registry permissions
- CCleaner foutive registerwaarden laten verwijderen.
- Ik heb de Adobe uninstall utility geprobeert (die de zelfde foutmelding geeft als hierboven). ( Dat is deze)
Ik snap niet waarom het niet wil werken. Ik ben de administrator op deze computer welke ik recentelijk helemaal opnieuw heb geinstalleerd met windows 7 64bit. Vroeger heeft dit altijd wel gewerkt (voor de clean install).
Iemand die ook tegen dit probleem is gelopen en het wel heeft kunnen oplossen? Alvast bedankt!