Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

mail button in javascript

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views

• backer_78
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-08 14:21
Beste,

Ik ben een absolute leek in programmeren, maar heb nu mijn eerste ' under construction' site online gezet.
Ik kwam deze gratis template op internet tegen, maar heb nu nog 1 probleem. Ik wil gebruik maken van de button die onder aan de pagina staat, maar krijg het niet voor elkaar een mail te ontvangen.

Mijn site: *spam*

Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Op het forum van de site waar ik de template vandaan heb, staat wel een tip, maar ik wordt daar als leek geen wijs uit.

orry, I put the subscription form in as example, and didn’t really document it.

You also need to create the database table:

CREATE TABLE `subscribers` (
`email` VARCHAR( 255 ) NOT NULL ,
`subscribed_at` DATETIME NOT NULL
)

I hope this is useful!
Thanx,

[ Voor 1% gewijzigd door Woy op 04-02-2014 18:29 ]

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Dat met die database tabel heeft niks te maken met je huidige probleem.

Je <form action=""> code is denk ik onjuist.
Kijk hier eens en probeer dit beetje bij beetje over te nemen in je eigen pagina: http://www.html-form-guid...rm/email-form-mailto.html

Signature van nature

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
We verwachten hier veel meer informatie van een topic starter. In de devschuur verwachten we dat je zelf eerst al zelf probeert je probleem op te lossen. Nu kan ik er niet meer van maken dan een Kan iemand even....? topic. En die staan we hier niet toe.

Kijk ook even in De Quickstart. Daar staat ook duidelijk wat we minimaal van een topic verwachten.

Verder zien we ook liever geen links naar de site, want dat kan al snel als spam gezien worden. We willen graag dat je in het topic genoeg informatie plaatst om je probleem duidelijk te maken. Maak desnoods een test-case.

Ook is het handig om gebruik te maken van de [code] tags. Dan is je code ( Zoals de SQL in je post ) duidelijker leesbaar.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Dit topic is gesloten.